Segmen Kalau Boyfriend Saya Seorang Blogger

Tags

 segmen ni dah tutup dah sayang..

jangan biarkan blog korang sunyi hari minggu ni. muahaha. jom kita kongsi kongsi cerita macam mana kalau boyfriend korang seorang blogger. cerita la apa perasaan korang, korang jeles tak kalau dia layan blogger hot hot yang lain, pastu apa tindakan korang, korang nak biar dia blogging lagi ke atau nak suh benti terus ke..haha..terpulang. aku nak dengar cerita korang nih..eksaited nih..

jawapan kalau boleh biar gila gila..tayah cover cover..nama pun KALAU. hahahaha





  • buat satu entry "Segmen Kalau Boyfriend Saya Seorang Blogger"
  • letak banner kat atas tu dalam entry korang
  • linkkan banner ke blog Cik Aish
  • dan jangan lupa drop your link tu kat sini 
  • yang bukan follower pun boleh join k!


nanti aku preview cerita korang dalam next entry aku. bahaha..ni namanya segmen gila giLA! Segmen ni aku buat hari ni je. agak2 rasa nak tutup, aku tutup. tayah tag sapa sapa pun. hehehehe..come come..share ur story!








Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :