Susah jadi blogger femes.. kan dah gaduh...

Tags

blogging pun ada kesan buruk kan? niat asal nak cari kenalan. nak kongsi kongsi pendapat. tapi lain pulak jadinya. tapi kalau digunakan dengan cara yang baik, akan jadi baiklah. begitu jugak sebaliknya.




kepada blogger femes yang nama dia kena sebut tu, aku simpati kat mereka.  secara positifnya, mungkin mereka mangsa keadaan. kita takda di tempat mereka. kadang kadang kita tak faham situasi mereka. think positif. aku pun selalu komen dorang. tapi dorang TAK PERNAH komen aku. tapi think positif. bukankah kita komen kerana ikhlas nak bagi pendapat tentang entry mereka? kalau harapkan mereka komen jugak kat entry kita, tu tak ikhlas namanya. sebab mengharapkan balasan. 


tapi dari sudut yang lain, tanpa follower, takkan ada pembaca. siapalah kita di dunia blogging ni tanpa pembaca. nak syok sendiri? jadi hargailah pembaca. hargai mereka yang menyokong kita dari jatuh bangun kita dulu sampai dikenali sekarang. jangan mudah lupa diri. jangan pandang newbie sebelah mata. jangan sesekali. 


apa pun, aku tahu memang susah nak puaskan hati semua orang. tu je nak cakap kat sini. oklah. harap harap, takkan ada blogger yang bermasam muka, bergaduh kerana tidak dilayan oleh blogger femes. FEMES.. tak takjub sangat dengan kehadiran mereka. sebab mereka punya life sama macam kita. tapi kita CUMA teruja dengan entry, cara pemikiran dan cara penyampaian. itu sahaja.


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :