.

.

"Buah" apa yang pelik?

Semalam masa borak borak isu semasa dengan mak, akak pastu ada anak buah umur 5 tahun, aku tergelak sikit sebab pertama kali aku dengar jenis buah yang pelik dan aku memang tak pernah makan buah ni. Bunyi buah yang amat tragis dan kasar jika disebut sebanyak lapan kali. kenapa lapan? sebab aku suka nombor lapan. 


ok. alkisahnya budak berumur 5 tahun tu memang suka bercerita sambil nasi penuh kat mulut. dia memang comot. anak sapa la tu kan. aku dulu tak la secomot macam dia. kalau comot pun sikit je time selesema. leleh leleh sikit kan. ehem loya jap. ok sambung cerita. pastu budak tu nak bercerita pasal dia suka makan buah ni. shuka shangat. tiba tiba pelat lak kan apesal? nak lempang?


korang nak tahu dia suka buah apa....


"Amir shukeee shangat makan buah bangsat. buah bangsat shedapp taw! nak beli buah bangsattt.."


masa tu aku bersyukur sebab takde shuinggam dalam mulut aku. sebab kalau ada, mesti aku tertelan gara gara buah bangsat yang budak tu sebut. jap jap jap. buah bangsat ke buah langsat yang kau nak sebut ni ha budak kecik? aku terkesima campur nak tergelak pun ada. 


nasib baik budak kecik. kalau bapak budak yang sebut, memang aku stapler mulut dia tak pun aku sumbat mulut dia dengan buah bangsat tu. eh silap buah langsat. tengok? dah berapa kali aku tercarut ni. budak kecik ni la punya pasal. nanti aku buat carta buah kasi dia sebut betul betul.


10 Komentar untuk ""Buah" apa yang pelik?"

haha.kelakar jep.
bg list eja btol2 eyh. :p

haha..bdak2 kecik nie pelat lg..lwk2:D

mesti dia cumel an.. hehehehe..^_^

@Cikbeyla Nabiella
tu la..bukan eja je..sebut tu kasi betul.hahaha

@leeza
huuu..tu la..nasib baik dia tatau apa yg dia cakap tu..hhehe

HAHAHA . comel je . buah bangsat eyhh . tetibe teringin nak makan buah bangsat . eyhhh, buah langsat . ngehhh ngehh .

tak penah beli lagi buah bangsatt tu hehehe

Back To Top