Cik Aish nak belajar buat DOODLE!

Tags

geram ahh tengok doodle yang comel comel tu. ada tak siapa siapa yang sudi nak hulur seketul dua doodle yang comel comel kat aku nih? nanti aku bagi ah upah. TETTT.. takkan ada punya. ha ha ha. ooo korang gelak kan. yelah, aku tak pandai macam korang buat doodle comel comel.


takpe takpe. harini nak belajar buat doodle jugak lah! dah siap nanti aku tayangg kat korang. komfem ahh korang tak jeles punya sebab doodle aku mesti buruk. ha ha ha. takpe, belajar sikit sikit lama lama jadi bukit. dah cantik doodle aku nanti aku buat bisnes jual doodle. sekilo 5 hengget. 


so apa nak buat dulu ni?
search pasal doodle!

yeeaaaahhh






















sejam kemudian...


























uwa nape doodle ciptaan pertama aku ni buruk gile? bolatnya! uwaa..



hai saya doodle kurang upaya.. cacat sikit.. takpe cuba lagi. ha ha ha ha ha ha guling guling jap






nak kutuk sila ke petak komen sekarang. kutukan membina sahaja diterima. muahahahahaha


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :