.

.

Cik Aish nak belajar buat DOODLE!

geram ahh tengok doodle yang comel comel tu. ada tak siapa siapa yang sudi nak hulur seketul dua doodle yang comel comel kat aku nih? nanti aku bagi ah upah. TETTT.. takkan ada punya. ha ha ha. ooo korang gelak kan. yelah, aku tak pandai macam korang buat doodle comel comel.


takpe takpe. harini nak belajar buat doodle jugak lah! dah siap nanti aku tayangg kat korang. komfem ahh korang tak jeles punya sebab doodle aku mesti buruk. ha ha ha. takpe, belajar sikit sikit lama lama jadi bukit. dah cantik doodle aku nanti aku buat bisnes jual doodle. sekilo 5 hengget. 


so apa nak buat dulu ni?
search pasal doodle!

yeeaaaahhh






















sejam kemudian...


























uwa nape doodle ciptaan pertama aku ni buruk gile? bolatnya! uwaa..



hai saya doodle kurang upaya.. cacat sikit.. takpe cuba lagi. ha ha ha ha ha ha guling guling jap






nak kutuk sila ke petak komen sekarang. kutukan membina sahaja diterima. muahahahahaha


16 Komentar untuk "Cik Aish nak belajar buat DOODLE!"

@Fazil Hamid


nanti ahh lum buat lagik..wkakaka..bru nak belajar..dah siap nnt kt bg awak..jual doploh hengget.. mau?

wah ble cik aish cite pasl dodol teringin lak nk mam dodol hehehehe...

@:.NueRuL.:


uwaaa ke ctu lakkkk...tp best gak mkn dodol kan? lama tak mkn..raya lambat lg..haha

hehheehhehe rara pon mcm nk buat doodle.comleeesss kan

@rara pinkmafia

jom kt belaja sama sama..hahaha adoi gelak gile tgk doodle kurang uapaya ni

awat petak semacam. hahah .btw comel!

@m y z . z i e m a


kah kah seyes tak tahan nak gelak ni..tak reti langsung nak buat..mmg DKU!! Doodle kurang upaya! hahaha

@Abang Stalker


sampai hati. hahahahahaha...dodol pun dodol aaa! hahahahaha

alolololo.solehah nye doodle tu.haha

@Nazirul

haha..tu ah..takpe takpe, kene belaja lagi. haha

kira jdk jgk doodle nye..
ekeke,,

eh follower cik aish dh 888..
no cantek tu..

camne nak wat doodle kakak ? katne ? nak wat jugak :D heeee

@Cik Ezy

haha doodle cacat..takmo takmo..buruk. nak cuba lgi nnt.

aah 888.. mmg nak bg award pun..hehe

@♥sophie♥
akak buat kat photoscape je..try la..hehe

Back To Top