.

.

Terbaekkkk

Marilah memilih yang terbaik dari kalangan yang terbaik kerana yang terbaik hanyalah dari kalangan yang terbaik. walau bagaimanapun yang terbaik itu tak semestinya terbaik kerana yang terbaik itu hanyalah yang Esa. Dan yang terbaik tidak akan dapat dari kalangan yang tidak terbaik kerana kalangan yang terbaik itu pun bukanlah yang terbaik. Tetapi baiklah kita memilih yang terbaik dari kalangan yang terbaik untuk mendapat yang terbaik.

Terbaekkk dari ladang.

Esei harapan terbaik 2011



ahh aku baca pun naik stress nih! tido ah macam ni. nite ! muah


10 Komentar untuk "Terbaekkkk"

memang terbaek la.. hehehehe..^_^

hehehe..jangan stress lak baca..:D

terrrrrbaekkkkk! terbelit2lidah baca.

ESEI sejarah ke?haha :P ok le tu..sblm tdo bc r.

Salam.
Leh wat soalan kuiz ni .. berapakah jumlah perktaan terbaik yang ada dalam perenggan di atas .. hehheehe

rara pinkmafia : haha belitkan lidah sebelum tido la katakan,,haish..

Abang stalker : ni esei harapan.. haha..ala hayati laa ayat ni..bermakna tau! hik

bangku kosong : ws. aah kan leh buat contest ni. hehe ada ada je la. ala sebenarnya ni version melayu..kalau version omputih lg berbelit..

she sells sea shell by the sea shore

ha baca laju laju..tak berbelit gak lidah tu tatau la kan

suke ngn ayt terbaek dr ladang..
ingt kat nabil..
keh3

haha..aah ayat nabil..tp kan nabil skng tak sebest dulu..betul ke?

Back To Top