Waktu Paling Sesuai Update Entry

Tags

Ok. Sebenarnya semua orang tahu waktu paling sesuai untuk kita update entry kita adalah pada waktu malam mengambang. eh tak. waktu malam. sebab masa tu hormon blogger untuk berblogwalking tu tinggi. membuak buak je hormon tu kan? rasanya tak perlu kot nak jelaskan dengan sejelas jelasnya sebab korang mesti dah tau kan?


ok tapi selain waktu malam, waktu yang paling ideal untuk kita update entry kita adalah pada waktu lunch time. haa aku cakap berdasarkan eksperimen dan bukti yang sahih tau. tak percaya? betul..betul..meh sini aku nak tunjuk buktinya. 


jumlah visitor terpaksa di cropkan sebab cik aish ni pemalu. hahaha




Sebenarnya boleh dikatakan hari hari macam ni. jadi aku pun buat kesimpulan bahawa dorang ni memang blogger tegar sebab sanggup berlapar dahaga tak pergi lunch time semata mata nak blogwalking. muahaha..gurau je. ntahlah. so korang korang apa lagi tunggu. update la waktu macam ni. pastu tengok hasilnya. hehe


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :