Blog Mesti Terjah

aku teruja terkesima dan macam macam ter lagi la kan. sebenarnya nak promote satu blog ni yang pernah masuk segmen blog review part 3 (tengok SINI) cuba tengok blog yang terakhir tu. dulu aku review blog ni. banyak gak aku tegur especially bab penggunaan short form dan susunan paragraph. walau pun takut takut nak tegur tapi apa salahnya terus terang kan?


lepas tu malam tadi dia komen mintak aku tengok perubahan kat blog dia. aku pun terjah lah. SUPERB beb. korang kena tengok blog baru dia. sangat sangat cantik dan memang puas hati aku tengok blog baru dia ni. entry terbaru dia semua dah tersusun paragraph dia lepastu short form pun dah kurang. entry lama tu lain cerita. 


so aku rasa terharu sangat sangat. maybe bukan sebab segmen aku atau sebab kritikan aku, dia baiki blog dia. maybe sebab orang lain jugak yang banyak bagi nasihat. tapi apa pun aku sangat puas hati dengan blog baru dia. korang MESTI terjah blog dia. very nice. :)





Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
Anonymous
AUTHOR
April 19, 2011 at 11:17 AM delete

yaAlah x sngka cik Aish wat entry tentang sy punya blog..sy rasa biasa2 jer...:0

Reply
avatar
safurara
AUTHOR
April 19, 2011 at 11:22 AM delete

jap2.nk terjah jap.sebokk je kan.hehe

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 19, 2011 at 12:16 PM delete

@WidadCutieyGirlZ StorY
byk gak perubahan tuu..hehe..gud luck!

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
April 19, 2011 at 12:41 PM delete

dh terjah blog die..
comel..
=)

Reply
avatar
teyn teyn
AUTHOR
April 19, 2011 at 2:30 PM delete

mau terjah dia jugak +___+

hehe

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...