.

.

Siapa Follower Bertuah 888?


wahhh suka nombor lapan. suka sangat. kalau boleh nak cari nombor telefon yang banyak lapan. nombor plat lapan, nombor rumah lapan, pastu nak anak lapan orang gak. ha tu tak boleh. bukan kilang memproses anak ok. huhu. jadi nak bagi sedikit penghargaan buat follower Belog Cik Aish (yang buat doodle buruk tuuu) yang ke 888 ni. sapa dia??





bloggger kaki bola..sebab banyak entry pasal bola..heeeeeeeeee..maceh sudi follow blog yang tak seberapa ni ye..

7 Komentar untuk "Siapa Follower Bertuah 888?"

waaahhh.. nyesal aniss follow cik aish awal sngt.. kalau tak, konpem dpt follower bertuah kan?? ngee =) pisstt... jeles aw kat cik aish.. rmai follower.. huhuhu...

@aNiss :):)
haish ke ctu lak..haha kalau camtu, unfollow pastu tungu follower ke 1000, anis follow la balik. hahaha..idea gile tu ea..

ya allah ramai la sangat..anis pun nnnti cepat naik punya..trust me.. :)

saya pun suke no.8..tapi dengan gabungan 4...klau dapat no plate kete 4848 @ 8448...best giler..

http://kitasemuaguru.blogspot.com/

Back To Top