Menu
  • Home
  • Siapa Saya
  • Produk
    • Vivix
    • ShakleeBaby
    • ESP
    • Vitamin C
  • Order Online
  • Daftar Ahli Shaklee
    • Borang Daftar Ahli
    • Kelebihan Daftar Ahli Shaklee
  • Shaklee Effects
  • Promosi
Archive for March 2012
KAN LEBIH BAIK JIKA CINTA ITU TIDAK PERNAH HADIR..

KAN LEBIH BAIK JIKA CINTA ITU TIDAK PERNAH HADIR..

6 Comments
we know people make mistakes..we know love is blind..we know maybe we are the last option for them to forget their ex girlfriend..we know an...
Read More

PEREMPUAN DAN SILAT..OK WHAT

2 Comments
Dear my fiancee, PP Epal.. dont ever try to play play with me..watch out!!! macam tak caya je kan? mukaa selembut sutera macam aku ni bole...
Read More

IT REALLY EDUCATING ME THAT SMOKING IS BIG NO!

14 Comments
Semalam aku nampak sorang pompuan merokok. Pandangan yang biasa. Sebab hari hari ada je aku jumpa pompuan merokok.  Aku tak tau ah nak kateg...
Read More

AKU MEMANG PEKERJA CONTOH..DENGKI LATTEWW

5 Comments
Aku ni jarang ambik cuti. taktau ar nape. maybe sebab dah terdidik untuk menjadi seorang pekerja yang berwibawa, amanah dan tulus. hahaha. m...
Read More

MY OFFICIAL PHOTOGRAPHY! TOINK TOINK

14 Comments
Assalamualaikum. ok. macam yang aku dah janjikan sebelum ni, aku nak promote my officially photographer yang aku pilih untuk hari pertunanga...
Read More

FIRST TIME PHOTOCOT DAN BERPHOTOSHOOT..OPS!

14 Comments
Assalamualaikum apa khabar uols! thanks a lot sebab wish dekat entry My Engagemant haritu. really appreciate it. ok kali ni nak promote pho...
Read More
Subscribe to: Posts (Atom)

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN



FB Personal : Isma Lyeza
FB Fanpage Shop : AlmariCantik
Instagram : isma_shakleeseremban
012-6716961




ORDER SHAKLEE ONLINE

ORDER SHAKLEE ONLINE

KELEBIHAN DAFTAR SHAKLEE

KELEBIHAN DAFTAR SHAKLEE

Follow My IG



NUFFNANG

Popular Posts

  • CONTEST BLOG - "BLOG PALING SMART"
    Assalamualaikum wbt Salam sayang semua pembaca! Contest kali ni rasanya insyallah mesti ada yang teruja nak join. Sebab simple dan pa...
  • EH LELAKI PUN ADA DEKAT PETAK BRA?
    usah ditanya apakah objek di atas. takde rotan, pelempang pun berguna juga. baiklah. ini adalah bra. bra merupakan pakaian dalam yang dipaka...
  • Wanita Ini Gembira CYST 10cm Kecut Tinggal 2cm Tak Sampai Sebulan!
    Menurut Dr Hamid Arshad, mereka yang mempunyai cyst perlu dibedah jika disyaki kanser, menyebabkan kemandulan atau keguguran berulang ulang...
  • OI LELAKI, PERGI TUKAR JANTINA LA!
    tadi aku balik kerja naik KTM. sesak tu perkara biasa. orang kata naik KTM macam masuk tin sardin. okeh tu aku tak kisah sangat. aku berhimp...
  • THINGS THAT I LOVE ABOUT HIM
    actually banyak benda benda sweet yang jadi masa sambut befday dengan PP Epal haritu. the thing that i love about him is..dia sangat lurus....
  • dari biar londeh meh sini den tolong tarik sampai habis.
    apa maksud londeh? londeh bermaksud sesuatu yang jatuh atau berubah dari kedudukan asal sama ada disengajakan atau tidak disengajakan. londe...
  • LELAKI DAN MANDI
    Salam ladies and gentleman.  Box Man Shower Entry kali ni nak berkongsi pendapat dengan korang tentang beza mandi antara lelaki dan peremp...
  • START PREPARATION FOR MY E-DAY!
    Hai buddies! lama betul tak hupdate blog. mesti ada yang merengek rengek merajuk sebab tak dapat baca perkembangan terbaru belog cik aish ka...
  • GADIS MENJOLOK MATA! ISH ISH ISH
    ENTRY SEGERA. hehe. aish nak share dengan korang gambar perempuan menjolok mata ni. memang menjolok mata. haha betul apa aku cakap. tengok a...
  • Agak agak berapa jam Ben Ashaari tidur dan berehat?
    hehe. aku adalah peminat setia Ben Ashaari. taknak bagi backlink sebab dia dah femes. muahaha. dia selalu update blog. rajin gile. ada je id...

Subscribe

Blog Archive

  • ►  2018 (35)
    • ►  May (2)
    • ►  April (16)
    • ►  March (17)
  • ►  2017 (268)
    • ►  November (44)
    • ►  October (42)
    • ►  September (33)
    • ►  May (35)
    • ►  April (37)
    • ►  March (27)
    • ►  February (32)
    • ►  January (18)
  • ►  2016 (125)
    • ►  December (9)
    • ►  November (14)
    • ►  October (12)
    • ►  September (6)
    • ►  August (19)
    • ►  June (5)
    • ►  May (5)
    • ►  April (2)
    • ►  March (24)
    • ►  February (12)
    • ►  January (17)
  • ►  2015 (101)
    • ►  December (4)
    • ►  November (4)
    • ►  October (1)
    • ►  September (13)
    • ►  August (10)
    • ►  June (9)
    • ►  May (26)
    • ►  April (4)
    • ►  March (20)
    • ►  January (10)
  • ►  2014 (91)
    • ►  December (16)
    • ►  November (4)
    • ►  October (20)
    • ►  September (13)
    • ►  July (14)
    • ►  June (2)
    • ►  May (8)
    • ►  April (1)
    • ►  March (5)
    • ►  February (7)
    • ►  January (1)
  • ►  2013 (49)
    • ►  December (8)
    • ►  November (7)
    • ►  October (7)
    • ►  September (3)
    • ►  August (1)
    • ►  June (5)
    • ►  May (6)
    • ►  April (4)
    • ►  March (3)
    • ►  February (3)
    • ►  January (2)
  • ▼  2012 (97)
    • ►  December (3)
    • ►  November (9)
    • ►  October (5)
    • ►  September (11)
    • ►  August (11)
    • ►  July (14)
    • ►  June (9)
    • ►  May (4)
    • ►  April (8)
    • ▼  March (6)
      • KAN LEBIH BAIK JIKA CINTA ITU TIDAK PERNAH HADIR..
      • PEREMPUAN DAN SILAT..OK WHAT
      • IT REALLY EDUCATING ME THAT SMOKING IS BIG NO!
      • AKU MEMANG PEKERJA CONTOH..DENGKI LATTEWW
      • MY OFFICIAL PHOTOGRAPHY! TOINK TOINK
      • FIRST TIME PHOTOCOT DAN BERPHOTOSHOOT..OPS!
    • ►  February (6)
    • ►  January (11)
  • ►  2011 (546)
    • ►  December (13)
    • ►  November (10)
    • ►  October (12)
    • ►  September (28)
    • ►  August (35)
    • ►  July (48)
    • ►  June (70)
    • ►  May (75)
    • ►  April (119)
    • ►  March (52)
    • ►  February (46)
    • ►  January (38)
  • ►  2010 (135)
    • ►  December (35)
    • ►  November (17)
    • ►  October (17)
    • ►  September (25)
    • ►  August (25)
    • ►  July (16)

SERVICE CASH ON DELIVERY

SERVICE CASH ON DELIVERY

WE ARE SHAKLEE DISTRIBUTORS

WE ARE SHAKLEE DISTRIBUTORS

SAYA PILIH SHAKLEE SEMASA HAMIL

SAYA PILIH SHAKLEE SEMASA HAMIL
"saya amalkan B Complex sebagai pembekal asid folik, vVitalea sebagai pengganti Obimin, Vitamin C untuk elak stretch mark, ESP untuk beri kulit bayi cantik, dan Omega Guard untuk IQ bayi..Alhamdulillah Irine lahir pada 30 January 2014 dengan berat 2.97kg, sihat dan jarang demam sehingga harini.." - Cik Aish

ping blogBlogged.my


Followers

Copyright © 2015 AlmariCantik All Right Reserved
Blogger Templates Created by Arlina Design Powered by Blogger