Cantik Tak Saya?

Tags

Cantik kan saya? 


Aku taknak komen banyak banyak. Kalau lelaki, aku pernah cerita kat SINI tentang style dorang. Kali ni perempuan pulak. Sebenarnya entry ni tak ada nak aibkan siapa siapa tetapi hanya untuk peringatan kepada diri aku sendiri dan pada semua perempuan perempuan di luar sana.


Aku faham perempuan mesti nak nampak cantik. Betul tak? Tapi kalau boleh elakkan lah pakai legging ni. Sebab tak terasa ke macam berbogel? Yelah legging kan melekat ke kulit. Pakai ke tak pakai sama je kot. Jadi sejahil jahil kita pun, cukuplah sekadar berseluar jeans. Sebab jeans tak senipis dan selicin legging. 


Aku pun suka pakai legging. Macam dorang jugak. Tapi cukuplah sekadar pakai di rumah. Tu pun dalam bilik tidur. Sebab kalau ayah nampak pun malu ar. HeHe ni kan pulak nak pakai dekat public. Please la ea. Mana yang paling senang untuk elak dari dapat dosa free, kita elakkan. Kesian lelaki lelaki luar sana kecur air liur tengok betis korang.



Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :