nak tahu tak blog yang jadi feveret cik aish?

Tags

nak tahu ke tak? plis plis.. nak la nak la. haish.. ok. tak kelakar. dulu masa aku ada follower 20 orang, kira masa tu dah ramai la tu. kira best la dengan adanya follower 20 orang. hihi. masa tu aku kecik lagi. sekarang dah besar sikit. haha.


aku suka baca blog ni. korang tahu tak ni bukan segmen blog review ke apa, tapi sebenarnya ni nak bagitahu yang blog feveret aku ni lah yang banyak tolong aku pulihkan emosi aku masa aku baru clash dulu. seyes bila baca blog ni aku rasa bersyukur sebab ditemukan dengan seorang yang pernah merasakan benda yang sama macam aku. cuma cara berpisah itu saja berbeza. takla aku rasa aku sorang je yang malang dalam alam percintaan ni kan?


percaya tak aku baca setiap entry yang ada dalam blog dia? SETIAP. tak ada satu pun yang miss.. ye aku memang suka kan blog ni. walaupun blog ni taklah secantik mana, tapi tak la buruk, tapi di mata aku blog ni cukup perfect. menceritakan tentang kehidupan, jatuh bangun seorang perempuan yang pernah dikecewakan. dia jadi sumber inspirasi aku untuk bangun semula..


dia adalah..


LUMUT dengan blognya ESOKSEMALAM


blogger yang hidup dalam dunia dia sendiri. seorang yang tabah cekal dan kuat. tidak gilakan populariti dalam berblogging. cukup hanya dengan kisahnya yang boleh buat seseorang terfikir tentang ragam manusia...




2 tahun jadi silent reader?
aku rasa aku dah 2 tahun jadi silent reader dia. tak pernah komen kat blog dia. sebab rasa macam ntah la..tak mampu nak komen. sebab tiap kali baca entry dia, buatkan aku fikir banyakkk sangat.




tapi dia pernah komen blog aku dulu. masa tu follower aku 30 orang je. dia sudi komen. dan komen tu aku simpan sampai sekarang. komen yang bernas, dan satu satunya komen yang berjaya memujuk aku untuk bangun semula! thanks lumut.






Aku tahu korang pun mesti ada satu blog yang jadi feveret korang kan?




Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :