.

.

Ella pakai braces masa di ABPBH

Lama tak dengar Ella buat persembahan. Malam ABPBH malam tadi terubat sikit nak dengar lagu feveret Permata biru dengan Kesal. Tapi rasanya mesti ramai dah tahu Ella dah mula pakai braces. cantik tau braces dia malam tadi. Tapi pelik juga kenapa nak pakai braces? biarlah mungkin nak ratakan gigi kot. banyak duit boleh la..T____T






Cik aish : Ella ni bila nak kahwin? jangan lah tunggu aku. haha



14 Komentar untuk "Ella pakai braces masa di ABPBH"

ella akn jwb..
kalo ade jodoh ella kawen la..
sore mnje2 gtu..
hahakk

awk tu ble nk kwin?ella tggu sy. :D

ezy...haha pastu kepala siap lentok2 lagi time jawab kan..haha tau dahh

abg stalker...sy tgu ella kawen..bru sy kaween..haha..

cmtu kne tggu abg kwin dlu la ni..em...nk bt dajal la.kwin umur 60.pastu ella kwin umur 70..aish kwin umur 80. :) cantik kn?

haa best gak tu bang! sanding pun atas wilcha nanti. haha. wah abg stalker kelassss gitu

abg kelas sains tulen dlu..pastu smbg teknik amik kejuruteraan awam. :D

tahniah kpd pemenang!

*johan ngan usop wilchar lawak gilerr!!!~ ^_^

smlm part die nyanyi tenet slow plak..adehh..xdpt tgk..

baincardin : haha betul betul..dia satu icon skng ni,,suka sgt

baincardin : la yeke..rugi taw..best sgt anuar zain nynayiiiii

shahrul : belum sampai jodoh la tu..huhu

Back To Top