.

.

siapa pilihan hati aku kali ni?

ntah..tanyalah mak ayah. mereka dah pilihkan untuk saya! ecceh..banyak la! ni bukan cerita pasal siapa pilihan hati. i single maut okay. ada siapa siapa kisah? erk. baiklah. just nak kongsikan tentang akademi fantasia 9 yang baru melabuhkan tirai tadi. amacam?


pengetua AF9 pun dah tahu kan? phewwwiitt.. Amy Search beb! pawana lagiii. mantap. bagus bagus. aku suka. nasib baik bukan ahmad dhani. tak rela ai. so aku rasa korang pun dah ada pilihan hati masing masing kan? overall semuanya ok la. tapi yang jadi pilihan hati aku adalah RAQIB, AMIR, EROL dengan LENA. (tapi lena agak terlebeih sudah. tapi suara dia best) 


so siapa pilihan hati korang? afundi lah apa lagi. aku? takde nak undi undi ni. buang kredit je. haha.
1 Komentar untuk "siapa pilihan hati aku kali ni?"

hahaha... minat bley la..klu bab undi kene pk banyak kali

Back To Top