dari biar londeh meh sini den tolong tarik sampai habis.

apa maksud londeh? londeh bermaksud sesuatu yang jatuh atau berubah dari kedudukan asal sama ada disengajakan atau tidak disengajakan. londeh selalu berkait rapat dengan pakaian. (bahagian tubuh badan yang londeh tu kita abaikan. tak tomasuk dalam tajuk kito harini.)


aku hentam je tu. lantaklah kau salah pun. hahaha.


selalunya bila berseluar londeh, kebanyakan orang rasa macam nak tarik je sampai habis biar tak londeh lagi. alang alang sakit mato biar buto teruih yo tak. haks haks haks. tak kisahlah lelaki ke perempuan ke kan tapi yang aku selalu nampak, lelaki. suka bebenar pakai seluar londeh. tau la korang pakai boxer jenama renoma semua kan. tapi yang pakai cap ayam pun sibuk nak tayang gak macam mana lak tu?






walaupun aku tak suka tengok londeh londeh ni tapi mata nakal aku ni memang kadang jeling gak kan nak tau corak apa dia pakai. warna apa, jenama apa. haiyoo..tengok aku dah dapat dosa free. tu belum kes yang perempuan pakai seluar londeh nampak lurah lagi tu. lagi aku terkesima beb!


kalau aku dapat pakwe yang dating pakai seluar londeh, aku akan tarik sampai habis. biar pakai boxer je. tapi tu kerja gila. kang ado lak insiden luar kawalan kang. haa mampuih den. hahaha. oklah. entry ni tak bermaksud untuk mengutuk mereka yang berpakaian begini. sekadar berkongsi perbualan yang pernah diutarakan sesama rakan dan masyarakat sekeliling. kalau tak suka ruangan cemuhan disediakan.

golak golak gak..klik ni ha nak monang tiket konsert yuna!


win ticket for YUNA CONCERT!!










Previous
Next Post »