sebab utama kenapa Amir Raja Lawak tak tersingkir

mesti macam pelik tertanya tanya sebab apa lah Amir tak keluar masa episod Maharaja Lawak semalam. aku pun pelik gak ni. sebab nak kata kelakar, penat dah aku cuba tak gak mahu gelak dengan lawak dia. kerut kerut dahi ada ar. laju bebenar percakapan dia. tau tau suh orang gelak.


tapi aku rasa dia kekal dalam tu sebab dia selalu mintak maaf dengan kita semua. niat dia murni. orang pun sentiasa maafkan dia. kan dia selalu cakap "IM SORRY"! hahahahaha


adoih. jangan ar baling aku dengan botol. aku pun tak tahu sebenarnya nape Amir kekal dalam tu. pergi tanya pengundi arr! haha


IM SORRY

Previous
Next Post »