.

.

Blogger lelaki paling senang dapat follower.

mengikut teori Professor Ntahapehapentah, blogger lelaki lebih senang dapat ramai follower. pastu dia kata, dalam masa singkat lak tuh. haish ni yang nak marah ni. kite ni berblogging punya la suku abad, baru dapat sejemput follower. dia tak sampai dua bulan dan beriban. haishh. pelik teman dibuatnya!


haha nama pun teori prof ntahapehapentah. tah betul tah tidak. tapi bila pikir balik logik gak kot. lelaki ni memang senang nak pikat follower. sebab secara kasarnya, blogger perempuan lagi ramai dari blogger lelaki. lepastu blogger perempuan pulak ramai di kalangan remaja belasan tahun. 


*ehem kalau blogger lelaki tu hensem, kira bonus ar, memang konfem ramai budak budak perempuan follow. 


jadi walaupun aku bahagia menjadi blogger perempuan macam yang aku tulis kat sini tadi, aku tak nafikan sebenarnya untung jadi blogger lelaki. menulis tak pakai emosi. cool je. hahaha. pastu senang betul nak dapat ramai follower sebab penulisan dorang kadang kadang memang tak dinafikan memang menarik. gaya bahasa yang straight to the point. no kiasan and bunga bunga. haish. nak jadi lelaki tak buleh lak..kuang kuang.


dah dah taknak puji banyak sangat blogger lelaki nanti koyak boxer! 


17 Komentar untuk "Blogger lelaki paling senang dapat follower."

ala cik aish..dh tentu la..sbb blogger lelaki tak bpe rmai..so diaorg ni dpt lebih tumpuan kot..huhuhu...=)

emm... Lelaki vs Perempuan.
Rasanya kdua2 tu ada klebihan sndiri..
apa yg pnting.. ikhlas dlm blogging.

cmne nk ikhlas? erm.. aku pn tak tau..hik2

haha..bile difikir2kan balik,,ada betulnye..bagus btul Professor Ntahapehapentah buat kajian..haha XD

pompuan lbh ramai dr llki dlm sume bnda.. huhuhu..

@Hafriz Mohamad
hehe..tp seyes..blogger lelaki mmg senang nak tackle follower

@gadis melayu
tapi kat padang bola lelaki lagi ramai dr pompuan.hahaha

setuju !! (: perempuan ramai .
competition level lagi high hehe

blogger lelaki tak ramai~sbb tu sng di follow lg2 kalau pakej hensem!:D

boxer da koyak..ganti blk cpt!nk gmbr doraemon.

@nur dhiya' aida
haks haks..healthy competition ok rasanya

@fadhdeela
hahaha...ada yg betul ada yg tak boleh pakaii.

@Hazrina Erin
tu la..rasanya secara kasar la kan..mmg tak ramai..dan yang sikit tu la yang hebat n ramai follower..perasan tak?

tak kira women or men..same jer..bagi saya yg penting entry tue padat dan ringkas..dan dapat merilakskan pembaca disamping ada maklumat di sampaikan.. :)

http://kitasemuaguru.blogspot.com/

http://malayapark.com/?yssid=424840

Back To Top