mak terkejut tengok gambar pelakon bogel

Tags

haha. mak aku hari ni terkejut besar sebab aku tunjukkan sorang dua artis malaysia yang bogel sana sini. maklum lah mak aku kan dah tua umur 60 tahun jadi dia tak terdedah dengan gosip gosip artis ni. taknak la sebut siapa pelakon kita yang penuh dengan kontroversi. kang dari yang tak tahu, terus sebok nak search kalau aku sebut nama tu kat sini. haha. takmo ok. doce taw.


mak memang terkejut ah sambil aku dok gelak gelak kat sebelah mak tengok muka mak berkerut sambil mengucap panjang. dalam hati aku, "mak, ni baru sikit nih" haha. belum tengok artis hollywood lagi kan?mau mak pengsan nanti. 


tak cukup satu dua artis aku tunjuk kat mak, mak up lagi sorang dua artis. dia kata nak tengok. haish mak? lebih nampak? haha.pastu mak kata, kalau 4tahun lagi tiba tiba mak nak beli laptop sebijik, ada lagi ke gambar tu? mak...! mesti ah ada! uwaa


comel ah mak bila tak tahu pasal IT ni. gerammmm!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :