CARTA HOT CHOCOLATE

Hai korang. lama nya aku tak hupdate. satu hari tak hapdate macam seribu tahun lak rasanya. hehe. sorry sangat pada yang komen entry entry sebelum ni sebab aku belum sempat nak terjah korang balik. insyallah hari ni aku terjah ye. tanpa komen korang, sunyi blog ni. sobs sobs. 

minggu lepas punya carta macam tak berapa nak betul sangat sebab widget top commentator aku bermasalah. tapi minggu ni, memang sahih lagi jitu la kan. ada yang terkeluar carta, ada yang menten, ada yang nama baru. mana yang nama baru tu, jom lah kita berkenal kenalan mengeratkan tali silaturrahimmm..amin. 

terima lah coklat yang gedabak ni buat juadah berbuka puasa



so minggu ni ada nama baru. jom picit header header dorang ni sekuat hati dan perasaan!! eeyyaahh..!!
MR.THINKER@ALI
Photobucket



TEA DNO
Photobucket

so minggu depan siapa lagi nama baru yang nak masuk carta ni? rajin rajin kan komen. takde entry baru, komen gak sampai boring. haha. ok bye


Previous
Next Post »