Home » » Aku dah ternoda....

Aku dah ternoda....

kali ini aku akan berkongsi sebuah kisah silam yang tak mungkin akan aku lupa kan sampai bila bila. peristiwa hitam ini berlaku ke atas diri aku pada usia remaja seawal 15 tahun. masa tu aku berseorangan di rumah bersama mak. hari tu hari ahad. jadi aku membuat keputusan untuk mengelap kipas siling yang dah 8 inci tebal habuknya.


aku capai tangga. sebab ketinggian aku tidak mengizinkan aku untuk mencapai kipas siling tersebut. di sekolah pun kawan kawan panggil aku si renek. tak mengapa lah. renek renek pun tetap comel. ok sambung serius. masa aku sedang mengelap kipas tu, sesuatu telah terjadi ke atas diri ku.





aku dinodai..

































apabila mak menarik seluar yang aku pakai masa tu. 
hahahahahahhahahaha


kesimpulannya..korang jeles tak dapat mak yang sporting macam mak aku? sebab lepas mak aku tarik seluar aku, aku kejar mak aku keliling rumah. mak aku ketawa guling guling. aku pun tergelak. dah habis gelak, aku tanya la.."mak seksi tak aish tadi?"


pastu mak jawab..... 












ah takleh gtau kat sini. hahah nanti tak surprise lak..keji keji keji keji keji keji.


BY : Cik Aish - Mama Irine yang sentiasa nak nampak kurus! :D :D

Saya mama Irine yang bekerjaya tetapi mampu buktikan ibu berkerjaya mampu jana pendapatan sampingan 4 angka sebulan dengan Shaklee. :)SMS/Whatsap 0126716961 untuk pertanyaan mengenai Shaklee

Join Me On: Facebook | RAHSIA KURUS DAN LANGSING| :: Thanks semua :) ::

29 komen:

Mr.Thinker@Ali said...

serius ROFL....!! HAHAHAHAHA. :)

Cik Aish said...

@Mr.Thinker@Ali

haha oo laju je mr thinker komen ye..amboi amboi..haha

FaraLoveChoco said...

hehehe..kelakar lah ur mom:-)

Anonymous said...

gila statement TNB...hahaha

Cik Aish said...

@FaraLoveChoco
haha i luv my mom very much!!

Fazil Hamid said...

saye jeles...sbb sy tak dapat tgk kejadian tu....hahahaha...

.m y z. said...

hahahahah .comeeeeeeellllllll :D

Cik Aish said...

@Fazil Hamid
kah kah sgt keji yg itu..rasa nak siku2 je. haha

^^eKaTiKaH^^ said...

haha..lawak ar cik aish...=P

yarn liyarnalin said...

yarn pon ternoda baca post nie . haishh (: huahua

Cikbeyla Nabiella said...

HAHA. punye la beriye beyla bace.
sekali kena noda dgn mak sndri. :p

eyh, nak twu la seksi tak?? HAHA

Dea said...

hehe..lucu..!!.:P.. krm slm kt mak cik aish....

Taufiq Wr said...

hahahaha..best bleh gurau ngan mak..dah 3 bulan x jumpa mak..nanti balik!! yeah!!! :D

izzad said...

nape la mase tue tak amik video buat kenangan..nnt tgk balik mesti cik aish gelak sorg2..hehehe...(gurau je..jgn mare) :)

Cik Aish said...

@^^eKaTiKaH^^
hahaha

Cik Aish said...

@yarn liyarnalin
lorhh...ternoda gak? hahahaha

Cik Aish said...

@Cikbeyla Nabiella
haks..mane leh taw..rahsia kerajaan

Cik Aish said...

@Dea
hehe okies!

Cik Aish said...

@Taufiq Wr
hahaha anak mak eaaaa taufiq!!! kantoii..hahah

Cik Aish said...

@izzad
haha takmo..kang tersebar youtube nayo den

aNiss :):) said...

adeshh... lawak... ingat ternoda ape tadi.. ngee =)

COTTON LADY said...

sgt sporting mak cik aish nih~skeskeskeskeske~

Rozami said...

HAHAHA
tak pernah tgk budak perempuan main tarik seluar ni. main dengan mak plak tu

NaNaKyu said...

hehehehe
seb baek xgolek2 ala hindustan

Cik Aish said...

@aNiss :):)
haha amboi anisss..hahahaha

Cik Aish said...

@COTTON LADY
hehe..suka ? meh jadi anak angkat mau

Cik Aish said...

@Rozami
hha book of record la ni kiranya..hehe

Cik Aish said...

@NaNaKyu
haish tak dpt bayangkan.hahaha

Raziq Syahmi said...

haha..lawak2.