.

.

Aku dah ternoda....

kali ini aku akan berkongsi sebuah kisah silam yang tak mungkin akan aku lupa kan sampai bila bila. peristiwa hitam ini berlaku ke atas diri aku pada usia remaja seawal 15 tahun. masa tu aku berseorangan di rumah bersama mak. hari tu hari ahad. jadi aku membuat keputusan untuk mengelap kipas siling yang dah 8 inci tebal habuknya.


aku capai tangga. sebab ketinggian aku tidak mengizinkan aku untuk mencapai kipas siling tersebut. di sekolah pun kawan kawan panggil aku si renek. tak mengapa lah. renek renek pun tetap comel. ok sambung serius. masa aku sedang mengelap kipas tu, sesuatu telah terjadi ke atas diri ku.





aku dinodai..

































apabila mak menarik seluar yang aku pakai masa tu. 
hahahahahahhahahaha


kesimpulannya..korang jeles tak dapat mak yang sporting macam mak aku? sebab lepas mak aku tarik seluar aku, aku kejar mak aku keliling rumah. mak aku ketawa guling guling. aku pun tergelak. dah habis gelak, aku tanya la.."mak seksi tak aish tadi?"


pastu mak jawab..... 












ah takleh gtau kat sini. hahah nanti tak surprise lak..keji keji keji keji keji keji.


29 Komentar untuk "Aku dah ternoda...."

@Mr.Thinker@Ali

haha oo laju je mr thinker komen ye..amboi amboi..haha

gila statement TNB...hahaha

saye jeles...sbb sy tak dapat tgk kejadian tu....hahahaha...

hahahahah .comeeeeeeellllllll :D

@Fazil Hamid
kah kah sgt keji yg itu..rasa nak siku2 je. haha

yarn pon ternoda baca post nie . haishh (: huahua

HAHA. punye la beriye beyla bace.
sekali kena noda dgn mak sndri. :p

eyh, nak twu la seksi tak?? HAHA

hehe..lucu..!!.:P.. krm slm kt mak cik aish....

hahahaha..best bleh gurau ngan mak..dah 3 bulan x jumpa mak..nanti balik!! yeah!!! :D

nape la mase tue tak amik video buat kenangan..nnt tgk balik mesti cik aish gelak sorg2..hehehe...(gurau je..jgn mare) :)

@Taufiq Wr
hahaha anak mak eaaaa taufiq!!! kantoii..hahah

@izzad
haha takmo..kang tersebar youtube nayo den

adeshh... lawak... ingat ternoda ape tadi.. ngee =)

sgt sporting mak cik aish nih~skeskeskeskeske~

HAHAHA
tak pernah tgk budak perempuan main tarik seluar ni. main dengan mak plak tu

hehehehe
seb baek xgolek2 ala hindustan

@COTTON LADY
hehe..suka ? meh jadi anak angkat mau

@Rozami
hha book of record la ni kiranya..hehe

Back To Top