Aku dah ternoda....

kali ini aku akan berkongsi sebuah kisah silam yang tak mungkin akan aku lupa kan sampai bila bila. peristiwa hitam ini berlaku ke atas diri aku pada usia remaja seawal 15 tahun. masa tu aku berseorangan di rumah bersama mak. hari tu hari ahad. jadi aku membuat keputusan untuk mengelap kipas siling yang dah 8 inci tebal habuknya.


aku capai tangga. sebab ketinggian aku tidak mengizinkan aku untuk mencapai kipas siling tersebut. di sekolah pun kawan kawan panggil aku si renek. tak mengapa lah. renek renek pun tetap comel. ok sambung serius. masa aku sedang mengelap kipas tu, sesuatu telah terjadi ke atas diri ku.





aku dinodai..

































apabila mak menarik seluar yang aku pakai masa tu. 
hahahahahahhahahaha


kesimpulannya..korang jeles tak dapat mak yang sporting macam mak aku? sebab lepas mak aku tarik seluar aku, aku kejar mak aku keliling rumah. mak aku ketawa guling guling. aku pun tergelak. dah habis gelak, aku tanya la.."mak seksi tak aish tadi?"


pastu mak jawab..... 












ah takleh gtau kat sini. hahah nanti tak surprise lak..keji keji keji keji keji keji.


29 komen:

Mr.Thinker@Ali said... [Reply to comment]

serius ROFL....!! HAHAHAHAHA. :)

Cik Aish said... [Reply to comment]

@Mr.Thinker@Ali

haha oo laju je mr thinker komen ye..amboi amboi..haha

FaraLoveChoco said... [Reply to comment]

hehehe..kelakar lah ur mom:-)

Anonymous said... [Reply to comment]

gila statement TNB...hahaha

Cik Aish said... [Reply to comment]

@FaraLoveChoco
haha i luv my mom very much!!

Fazil Hamid said... [Reply to comment]

saye jeles...sbb sy tak dapat tgk kejadian tu....hahahaha...

.m y z. said... [Reply to comment]

hahahahah .comeeeeeeellllllll :D

Cik Aish said... [Reply to comment]

@Fazil Hamid
kah kah sgt keji yg itu..rasa nak siku2 je. haha

^^eKaTiKaH^^ said... [Reply to comment]

haha..lawak ar cik aish...=P

yarn liyarnalin said... [Reply to comment]

yarn pon ternoda baca post nie . haishh (: huahua

Cikbeyla Nabiella said... [Reply to comment]

HAHA. punye la beriye beyla bace.
sekali kena noda dgn mak sndri. :p

eyh, nak twu la seksi tak?? HAHA

Dea said... [Reply to comment]

hehe..lucu..!!.:P.. krm slm kt mak cik aish....

Taufiq Wr said... [Reply to comment]

hahahaha..best bleh gurau ngan mak..dah 3 bulan x jumpa mak..nanti balik!! yeah!!! :D

izzad said... [Reply to comment]

nape la mase tue tak amik video buat kenangan..nnt tgk balik mesti cik aish gelak sorg2..hehehe...(gurau je..jgn mare) :)

Cik Aish said... [Reply to comment]

@^^eKaTiKaH^^
hahaha

Cik Aish said... [Reply to comment]

@yarn liyarnalin
lorhh...ternoda gak? hahahaha

Cik Aish said... [Reply to comment]

@Cikbeyla Nabiella
haks..mane leh taw..rahsia kerajaan

Cik Aish said... [Reply to comment]

@Dea
hehe okies!

Cik Aish said... [Reply to comment]

@Taufiq Wr
hahaha anak mak eaaaa taufiq!!! kantoii..hahah

Cik Aish said... [Reply to comment]

@izzad
haha takmo..kang tersebar youtube nayo den

aNiss :):) said... [Reply to comment]

adeshh... lawak... ingat ternoda ape tadi.. ngee =)

COTTON LADY said... [Reply to comment]

sgt sporting mak cik aish nih~skeskeskeskeske~

Rozami said... [Reply to comment]

HAHAHA
tak pernah tgk budak perempuan main tarik seluar ni. main dengan mak plak tu

NaNaKyu said... [Reply to comment]

hehehehe
seb baek xgolek2 ala hindustan

Cik Aish said... [Reply to comment]

@aNiss :):)
haha amboi anisss..hahahaha

Cik Aish said... [Reply to comment]

@COTTON LADY
hehe..suka ? meh jadi anak angkat mau

Cik Aish said... [Reply to comment]

@Rozami
hha book of record la ni kiranya..hehe

Cik Aish said... [Reply to comment]

@NaNaKyu
haish tak dpt bayangkan.hahaha

Raziq Syahmi said... [Reply to comment]

haha..lawak2.