Aku dah ternoda....

Tags

kali ini aku akan berkongsi sebuah kisah silam yang tak mungkin akan aku lupa kan sampai bila bila. peristiwa hitam ini berlaku ke atas diri aku pada usia remaja seawal 15 tahun. masa tu aku berseorangan di rumah bersama mak. hari tu hari ahad. jadi aku membuat keputusan untuk mengelap kipas siling yang dah 8 inci tebal habuknya.


aku capai tangga. sebab ketinggian aku tidak mengizinkan aku untuk mencapai kipas siling tersebut. di sekolah pun kawan kawan panggil aku si renek. tak mengapa lah. renek renek pun tetap comel. ok sambung serius. masa aku sedang mengelap kipas tu, sesuatu telah terjadi ke atas diri ku.





aku dinodai..

































apabila mak menarik seluar yang aku pakai masa tu. 
hahahahahahhahahaha


kesimpulannya..korang jeles tak dapat mak yang sporting macam mak aku? sebab lepas mak aku tarik seluar aku, aku kejar mak aku keliling rumah. mak aku ketawa guling guling. aku pun tergelak. dah habis gelak, aku tanya la.."mak seksi tak aish tadi?"


pastu mak jawab..... 












ah takleh gtau kat sini. hahah nanti tak surprise lak..keji keji keji keji keji keji.


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :