.

.

Nabil best!

momandangkan nabil anak kolahiran nogori samo dongan eden, mako den nak kabar yang den undi nabil malam ni. haha. ok ok stop bergulung lidah jap. amacam maharaja lawak tadi? helo! kau tengok raja lawak ke tadi? err err..ala nak tunggu nabil dengan jozan je. hihi.


sapa yang best?
yang best malam ni aku rasa jozan dengan nabil pastu ada dua lagi tapi aku tak kenal. haha. nampak sangat tak pernah tengok. tapi yang dua kumpulan tu best gak. ada potensi. yang cikgu dengan murid tu pastu aku suka yang hantu karipap tu. boleh tahan arr..


stop buat lawak dengan mencarut atau lucah
yang lain tu tak mampu nak buat aku gelak. tapi nak cakap sikit. dorang ni plis lah kalau nak buat lawak tayah nak guna bahasa mencarut bangang ke nenek kau ke apa ke. takut jadi ikutan budak budak lak. nayo nanti. lagi satu kurang kurangkan ar lucah dalam lawak korang tu. keji tau. 


den nak tengok nabil minggu dopan ha! tapi umah den takdo astro borbayar tu. mano nak carik duet ni? nuffnang buleh tulong? tak dapek nak nulong. haha
7 Komentar untuk "Nabil best!"

go Balas go..!takat nk nengok maharaja lawak den gaso x yh la nk langgan2.tenet kn ado..yola...~

balas yang manaa?? haha.. ala siannya kan tak tahu nama kumpulan..tak nah tgk..tgk nabil ngn jozan je dulu

balas yg hantu karipap tu..:) "abu mengaripap ibu nya di dapur".hahaha :P

awk kene tag..

http://lemonribena.blogspot.com/2011/04/contest-rancangan-kegemaran-di-tv.html

yeah ! den sukong nabil gak,, hahaha

lucah2 tu kang kotar pikiran bdk2,, adoyy

amboi abg stalker...bukan main naaa....suka naa

sophie...tu la..tapi kdg2 ada gak yang mmg buat kt tergelak...adesss...

Back To Top