Pemilihan Pemenang Sidebar Paling Smart.

Salam semua! wah rindu nak update. tapi tak ada apa pun nak kongsikan. hehe. tiba tiba kering idea dah. ok nak cakap pasal Pemilihan Pemenang Sidebar Paling Smart. nak tengok top 10 boleh klik sini. Apa pun saya minta maaf kalau ada yang keliru ye pasal pemilihan pemenang berdasarkan apa, undi ke atau saya yang pilih. 


nak dijelaskan semula, ayat dalam entry tu, "nak undi pun boleh. sila sila." ok. ayat tu bermaksud, kalau ada siapa yang berminat nak sokong mana mana antara top 10 tu, boleh lah komen bagitahu suka yang mana. sebab kadang kadang saya perlukan jugak pandangan dari korang untuk menilai mana yang terbaik. 


tapi... keputusan sepenuhnya di tangan saya. dengan mengambil kira sedikit sebanyak pemilihan korang. sebab saya tak nak pilih pemenang berdasarkan undi semata mata sebab tak adil bagi blog yang kurang follower. betul tak? 


dah jelas sekarang? mintak maaf kalau ada yang keliru. hehe. pemenang akan diumumkan pada...5 April 2011!



Previous
Next Post »