.

.

Fasha Sandha menang ABP!

aku rasa dalam banyak banyak anugerah dalam Anugerah Bintang Popular ni, aku paling tunggu kategori pelakon tv wanita popular. sebab aku tengok saingan boleh tahan. Lisa Surihani dengan Scha Al Yahya. dan aku pun tahu jugak Lisa Surihani punya ramai peminat. Tapi menjadi persoalan macam mana Fasha Sandha yang menang? makin banyak kontroversi makin murah rezeki ye. ntah lah. apa pun, tahniah Fasha Sandha!
9 Komentar untuk "Fasha Sandha menang ABP!"

tau xpe.. cm x caye jer.. huhuhu..

.....tp tak dinafikan fasha sandha mmg berbakat..n byk drama dia berlakon...mungkin cuma lifestyle dia je buat kt tk suka dgn dia..or kontroversi buat dia popular? haha betul ah tu

haha...tapi nasib baik kategori pelakon filem wanita jatuh kat lisa...haishh...best best

xsuka!!! tp sukkkaaa shaiezy sam menang!!! dah agakk dah dia leh menang hihi :P

haha..yee!sgt best abp tahun ni!! sam menang!! dan diumumkan oleh usop wilcha!!! hahahaha

sy bukan la pminat setia..tp of kos la fasha bleh menang..sbb dia mmg sgt popular n lakonan dia mmg mantap..contohnyer drama 'chinta'..superb! hehehe..

Back To Top