KORANG TOLONG AKU! TAK TAHU NAK NAIK BAS APA

ok. ini adalah Menara PNB dekat Jalan Tun Razak


ini pula adalah Terminal Bas Seremban

sekarang yang menjadi persoalan dekat benak aku ni, macam mana aku nak pergi kerja hari hari dari Seremban ke Menara PNB dengan menggunakan bas? seyes aku tak pernah naik bas ke KL melainkan ke Melaka je sebelum ni. sebab aku study dekat Melaka. 

so bila tibe tibe kena berulang dari Seremban ke Menara PNB, aku taknak drive sebab membazir tenaga. dan aku taknak stay KL sebab tak best. (kos hidup tinggi kot!) so sekarang ni aku tengah pening kepala ni. nak naik bas apa? nanti bas tu turun dekat mana? aaa help me. pastu nak balik macam mana? nak tunggu bas dekat mana? 

doakan aku supaya dapat menyelesaikan masalah ni. haha. masalah negara ni.

P/S - Isnin ni kena bangun pukul 5 pagi. blog akan bersawang lepasni. ahaks. takpe. aku akan update blog kot kot ada benda menarik yang terjadi dekat PNB tu nanti. eh skema gila ayat aku. terikut2 sejak semalam. teett..


Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
AnisNorzam
AUTHOR
September 16, 2011 at 12:28 PM delete

kalau naik komuter dari seremban kan ok kan ? smpai kl sntral ke masjid jamek ? the naik lrt turun dkt station bandar tun razak ? kan kan :D lagi ok kot.

Reply
avatar
AnisNorzam
AUTHOR
September 16, 2011 at 12:29 PM delete

opsss bukan bandar tun razak. amik lrt yg dekat dgn jalan tun razak :D sbg cadangan sahaja :DD

Reply
avatar
NaNaKyu
AUTHOR
September 16, 2011 at 1:36 PM delete

better naek bus la dr komuter lembab nk mmpos tu..wat sakit jiwa je..naek bus seremban-kl..nnt bus akan stop kt pasar seni..b4 stop kt pasar seni tu akan lalu monorail hang tuah..stop kt situ then amek monorail,turun ke raja chulan/bukit bintang/mn2 yg lebey dekat..pastu jln kaki je sbb area jalan tun razak xpanas sgt..redup..sekian..


*area bukit bintang site design sy dl..heee..tahu la sket2..kot.....*


gud luck!

Reply
avatar
arituarini
AUTHOR
September 16, 2011 at 1:43 PM delete

naik je bas sks.. kih kih kih.. lama tk tgok bustnd seremban..rindu plak..kih kih kih

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...