LELAKI PAKAI RANTAI

Tags


Kalau sejak kebelakangan ni lelaki suka menjadi pengkritik pemakaian perempuan, kali ini mari kita jadi pengkritik pemakaian lelaki pulak. ok. ini adalah salah satu (sebenarnya banyak lagi) cara pemakaian yang aku tak gemar. lelaki berantai. 

perempuan berantai nampak manis. lelaki berantai nampak _ _ _ _ _ sila lah isi dengan jawapan yang sesuai. ok. lepas tu, lelaki begini ada hati pulak nak memilih calon isteri. mereka nak yang solehah, yang nampak manis, yang sopan, yang baik budi pekerti bla bla bla..kalah ucapan PM punya panjang. "halo halo berader, jom kita pergi kedai dua ringgit beli cermin."

aku tak rasa bila lelaki pakai rantai, akan terserlah kemachoan dorang. secoet pun tidak. malah makin memburukkan keadaan dan rupa paras korang. hilang terus kekacakan korang tu. tibe tibe aku rasa aku lagi kacak jadinya tau! 

P/S : kepada jejaka tampan di luar sana, jangan lah memakai rantai. silver ke, emas ke, tembaga ke mahu pun platinum. aku nak cuci mata pun rasa tak berapa nak gembira. sian aku.


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :