AKU PILIH DIA

"i'm not searching for the perfect one but for completing imperfect of me.....i must tell you this people, being happy does not mean being perfect, it means looking beyond the imperfections and strive for the best....ohhh.. 1 more people, strategy is not the best in relationship since it won't work as what u planned, it just 'the way u are' and let them be....... effort, trust, honesty, don't be selfish, doa and redha......." someone said

aku tahu kau buat macam macam kot nak carik kunci yang aku campak dalam longkang dulu. at last dapat jugak bukak pintu hati aku ni kan? kesian kat kau penat cari batu karang la, cari bunga la, nak buat camne. redho jelahh. 

bila aku membebel suruh jangan pakai lense lama lama, nanti mata letih, bla bla bla, kau cakap, "mata ni hilang letih bila tengok awak." ok. sila muntah di situ. 

bila aku tanya askrem mana yang awak suka, yang ni ke yang ni, awak jawab, "yang ni." me? aku bukan askrem. fine. :p

aku selalu remind diri aku, jangan menangis kerana lelaki lagi. aku selalu ugut kau. "kalau awak sakitkan hati saya, saya remove awak dari facebook. tak pun saya hack account awak." ugutan agak maju dari sudut teknologi. terima jela arus pembangunan kan?

 yes. i choose you. that blue hypo. :p


i do love him:)
Thank you for everything... ...ye awak yang itu.
biarlah dia yang terakhir.=)
Previous
Next Post »