BLOGGER KURANG SUBUR DAN TIDAK PRODUKTIF

Tags

Assalamualaikum. 

hari ini nak buat entry sedih sebab meratapi akan nasib diri yang semakin tidak subur dan kurang produktif dalam menghasilkan entry. bukan subur buat anak ye. nak beremosi sorang sorang macam tak best jadi aku ajak korang beremosi sama sama dengan aku. hehe. 

aku pernah cakap dalam tips tips sebelum ni, seorang blogger yang nak berjaya dalam blogging, mesti rajin update. mesti la subur dan produktif. tapi kali ni, aku sendiri tak dapat nak buang masalah kesuburan tu. aku dah tidak produktif lagi. sobs. korang sila la jangan jadi macam akak ye. untuk new blogger, jangan malas. tingkatkan kesuburan korang. update la entry selalu. tapi..awas. jangan update blog macam kau update twitter. tak sanggup diikkk nak baca. 

jadi aku nak kongsikan dengan korang kesedihan aku ni. tengok la UV aku dah menurun gara gara aku sudah lagi tidak subur dan produktif dalam menghupdate blog. siapa yang susah? mereka dan keluarga mereka. 


punya la jatuh merudum dari 121 sampai 23 je entry aku bulan ni. haha. dasar pemalas. kau memang tak subur dan tak produktif cik aish oii!


kau tengok kau tengok? siapa nak jawab ni? siapa yang aku nak salahkan ni? 

aku dah tak subur. oklah. nak lari masuk bilik menangis teresak esak sambil buat list nak shopping apa untuk raya ni. oh apakah? ye. jangan campur adukkan masalah blog dengan kehidupan seharian. hehe. bye selamat berpuasa. 



Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :