HABIS KREDIT AKU BULAN BULAN PUASA NI TAW!

Tags

Salam to all my lovely buddies!



ya siapa yang mengalami masalah di atas? selalunya malam malam mesti dah janji dengan pakwe korang kejutkan dia bangun sahur. yela pakwe pakwe ni kadang kadang bukan tak boleh bangun sendiri tapi mengada ngada mintak awek call kejutkan. 

tapi bila awek kejutkan, susah betul nak angkat phone. kadang kadang kredit habis masuk masuk voice mail je. ada ka patut? huhu. pastu kan, bila si awek gagal kejutkan pakwe ni bangun sahur, esoknya pakwe ni mula la..

"ala yang tak larat la nak posa, tak sahur..awak la tak kejut saya sahur.."
"takpe la awak, kredit saya pun semput gara gara awk.."
 
Lol..hehe

P/S - nasib baik PP Epal tau bangun sendiri. ahaks

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :