AKU RESPECT DENGAN BLOG YANG ...

Tags


"lain orang lain cara."
aku memang berpegang pada ayat tu. so entry ni bukan ah nak poyo poyo ke apa ke. tapi nak express something yang aku rasa. kalau korang jalan jalan dekat blog, mesti ada blog yang buat kisah hidup dia, ada yang merapu rapu macam blog aku ni, pastu ada yang prefer letak keratan akhbar, then siap entry untuk hari tu. ha macam macam kan?

tapi kan aku respect blogger yang berani share pendapat dia. 

tak kisah ah pendapat dia boleh diterima akal ke tak. tapi tu ah warna dalam blogging. masing masing ada pendapat masing masing. kalau semua setuju, tak best pulak. kita mesti nak tengok blog yang bagi pendapat kontra pulak ye tak?

sebut pasal pendapat kontra, aku teringat sorang blogger kena hentam sebab pendapat dia yang bercanggah dengan orang lain. bagi aku, tu lah warna dalam blogging ni. kita masing masing ada hak bersuara. at least dia dah cuba menyuarakan pendapat dia. tak macam orang lain yang ikut je..dengar je lepas tu bila ramai setuju, korang pun setuju. 

bagi aku aku memang salute habis ah dekat blogger yang macam ni. bukan ah aku nak pandang sebelah mata dekat blog yang just tepek keratan akhbar, sebab masing masing punya cara kan. tapi ni lah pendapat aku. sebab aku join blogspot ni dulu pun sebab nak baca pendapat masing masing tentang satu satu isu tu. kalau just letak keratan akhbar dalam blog, pun ok jugak mungkin orang tak sempat baca newspaper or tengok berita. 

well..lain orang lain cara. aite?


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :