SUKA PULAK AKU KALAU ADA JIRAN MULUT LONGKANG NI KAN??

Salam. sorry taw sebab kali ni entry dekat blog pink ni ada bau bau emo sikit. argh apa nak jadi jadi lah. aku memang tak boleh bersabar dengan manusia spesis mulut longkang. aku memang luaran nampak lembut tapi aku jenis yang menentang keras kerasan kalau orang tuduh benda aku tak buat.

kadang kadang apa yang jiran sampaikan..tu lah yang orang dengar, dan orang percaya. am i right? lagi lagi jenis makcik makcik yang kepoh jenis mulut takde insurans tu. sesuai la jadi makcik. maaf aku bukan nak bersifat kasar tapi that makcik yang mulut longkang tu tought me so many harsh lesson.

aku tak mention pun nama makcik dalam blog ni. tapi makcik boleh buat cerita yee sampai orang pandang serong kat aku? tapi aku tetap bersabar. paling kejam pun ni je yang mampu aku buat..luah dalam blog. huhu nasib ah korang baca sapa suruh.erm niway.. aku takkan jaja cerita kau makcik oii. have you wonder why i didnt use againts you? because im not you!

 
kadang2 aku memperkatakan tentang sesuatu..or membuat sesuatu tapi disalah ertikan..and sampai satu masa..aku tak mampu nak buat apa2 untuk memperbetulkan keadaan dan dipersalahkan bulat2..tuhan saja yang tahu apabila melihat diri sendiri dihukum dan dihakimi oleh orang lain..even dalam hati nak sgt cakap..bukannnnnnnnnn..bukan mcm tuuuuu.. 




someone please...take me away from here.... :( 



Previous
Next Post »

15 komen

Write komen
Unknown
AUTHOR
February 14, 2012 at 12:10 AM delete

huhu..sabar ye cik aish....pedulikn aje...ada la tu yg dengki ke apa...

mulut org,ada-ada je kan...buat itu salah,ini salah...

Reply
avatar
Cik Bambam
AUTHOR
February 14, 2012 at 5:47 AM delete

mulut org kita xleh nak tutup aish.. sabau yo laaaa~

Reply
avatar
Not Specified
AUTHOR
February 14, 2012 at 7:54 AM delete

Benci orang mulut longkang! Dahlah cerita kat orang pasal benda yang tak betul, kira menfitnah lah tu. -,- Sabar ye akak aish~

Reply
avatar
nadyAmsyar
AUTHOR
February 14, 2012 at 12:18 PM delete

sabar ke dear =) makcik2 ni mmg cmni. nadia pun sll gak dlm situasi yg org sll slh ertikan ^^, sabar k

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 14, 2012 at 5:06 PM delete

alorh..lex2 aish..sabor..
biasalah manusia,de je xpuas hati n cakap bkn2.

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
February 14, 2012 at 7:32 PM delete

kalo mulot manusia blh tutop xde plak istilah mulot longkang..
hoho..
sabo je la cik aish..
nt macik 2 dpt blsan la..

Reply
avatar
February 16, 2012 at 9:48 PM delete

mon bersabar, oran tua memang begitu

Reply
avatar
iPai
AUTHOR
February 17, 2012 at 2:55 PM delete

mak cik tuh jeles, hang tak minat anak dia kot .. hehehe

Reply
avatar
February 18, 2012 at 8:28 PM delete

mulut orang tak boleh tutup . Sabar jelah cik aish :)

http://dalilamimi-mimiepotpet.blogspot.com/

Reply
avatar
February 19, 2012 at 12:07 AM delete

maap.
mulut sy bau je macam longkang.. heee

Reply
avatar
thaqibzaki
AUTHOR
February 22, 2012 at 5:40 PM delete

Cik Aish, u never go until you go. :)

Reply
avatar
March 22, 2012 at 9:40 PM delete

dulu pernah kena fitnah dengan best friend sendiri
fitnah terbesar yang dialami seumur hidup sampai high pressure bagai
kawan-kawan hilang satu demi satu sebab fitnah tu

bahaya tau mulut org ni
hope cik aish bersabar yer

Reply
avatar
Akula Nora
AUTHOR
May 1, 2012 at 1:35 AM delete

pernah kena fitnah yg diri ini membuat fitnah kpd seorg kwn (faham x?wat2 faham laye..huhu) mcm pelik je sbb kita xwat pape. xpela...tuhan kan ada... (mode pujuk diri sendiri)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...