Blog tu tak femes..malas ah nak follow

hai uols. petang petang jumaat ni kurang kurangkan ah buat entry mengumpat. haha. okay. kali ni nak share dengan korang tentang satu masalah jiwa yang berkaitan dengan blogging ni. sila ambil serius. eh dah macam blog akuserius ah pulak kan.


Cik Femes kata..


wah ramai dow follower aku. unique visitor pun berderet deret ni ha. well, i memang blogger femes. tulis entry dua kerat ayat pun ramai yang komen. well malas ah nak cakap lebey lebey kan. bila ada yang komen entry i, i terjah lah balik dorang. alahai, follower pun baru 24 orang. blog pun tak semenggah macam blog i. tak smart langsung. malas ah nak follow dorang balik. ala bukan effect pape pun kan? yang penting i tetap menten femes. 



Cik Tak Femes lak kata...


Follower aku tak ramai macam dia. jelesnya. takpelah. akan aku usaha sampai berjaya! macam mana? kena ah blogwalking blog orang hari hari. shout sana shout sini..ping sana ping sini, kipas sana kipas sini, follow sana follow sini. pastu aku kena ah post entry banyak banyak satu hari. kalah kan blog ben ashaari. aku nak jadikan dia contoh dan idola aku. tapi nape aku follow dorang, dorang tak follow aku balik?


.............................


ok. berdasarkan ayat kerek maut si Cik Femes tadi tuh, korang suka tak camtu? mesti tak suka kan? mesti rasa macam nak bagi pelempang sedas dua kan? rambut sama hitam, header lain lain. eh betul ke? rosak bahasa. tapi kadang kadang jangan salahkan dorang. sebab dorang mungkin terlepas pandang.


apa pun, first of all, aku nak mintak maaf mintak ampun kalau ada follower yang follow aku tapi aku belum follow balik. sebab? kadang kadang bila aku clik korang, korang tak letak link blog korang. so aku tak dapat nak kesan ah. tapi kalau ada, maybe terlepas pandang. akan aku follow juga nanti. tunggu..


pasal luahan hati Cik Tak Femes lak, aku tumpang simpati. dan aku nak bagitahu sini, once korang dah create blog, tak semudah a b c 1 2 3 okay untuk dapat follower yang beriban dalam masa singkat. tapi apa tindakan yang Cik Tak Femes tu buat, memang patut. kite kena ah usaha. kena pandai pikat follower bak kata Ben Ashaari. 


Dan jangan ah kita cepat putus asa kalau kita follow dan komen blogger otai hari hari tapi dorang stil tak hingin nak follow kita balik. eh ayat aku macam aku je mangsa keadaan kan. haha. tak ah. general k. korang ni..jahat tau. ye ah sapa ah aku kan.


ok lah bye!!
Previous
Next Post »

18 komen

Write komen
Turtleman
AUTHOR
March 4, 2011 at 6:28 PM delete

wah de dua watak hu2 :P

Reply
avatar
CEOMesinTaip
AUTHOR
March 4, 2011 at 6:32 PM delete

kadang² blogger yg famous ni bukan xmau follow balik..xsume sombongkan...kadang² terlepas pandang...kitakan manusia biasa...hehehe

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 4, 2011 at 6:32 PM delete

@areliff : haha..mesti ah..baru adilkan..kui2

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 4, 2011 at 6:35 PM delete

@ dinda Iva : betul betul..macam yg saya cakap tadi lah..tak semua sombong..kadang kadang terlepas pandang.. dan kadang2 takleh kesan dorang sbb takde link blog dalam profile..

Reply
avatar
March 4, 2011 at 6:46 PM delete

ohemmjayy.
saye blogger y tidak femes itu.
hahhaahha.
tgh berusaha ni! ngeh3.

Reply
avatar
Marya Hana
AUTHOR
March 4, 2011 at 6:54 PM delete

haha. rambot same hitam header lain2..
style~

hai.. ;)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 4, 2011 at 7:02 PM delete

@nabielahuda : takpe..dulu kita semua bermula dari sifar kan...kena berusaha! chaiyok!!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 4, 2011 at 7:03 PM delete

@marya hana : haha..tiba tibe terlintas ayat tu..eeii teruk kan sy..merosakkan bahasa ..marah karam sing walia nnt

Reply
avatar
diarisatuhari
AUTHOR
March 4, 2011 at 7:06 PM delete

follower saya 4 orang je...tade sape nak join saya mengarut kat blog saya...T_T

saya akan usaha terjah sini terjah sana...shout sana shout sini..ping sana ping sini, kipas sana kipas sini, follow sana follow sini....

I'll keep it in mind~

XD

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 4, 2011 at 7:12 PM delete

@ mohd Hafiz : 4 orang la sgt kan! haha..takpe..kita semua kena berusaha!! chaiyok!

Reply
avatar
diarisatuhari
AUTHOR
March 4, 2011 at 7:21 PM delete

apiz gurau2....XP jgn marah...usaha2...

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
March 4, 2011 at 7:21 PM delete

knpe ek ade stgh2 tu bile kite nk follow balik tp xde link blog dorg?
tekan sane tekan sni xde jgk..
huhuu

Reply
avatar
syahassan
AUTHOR
March 4, 2011 at 7:49 PM delete

gua stju ngan cik ais.. tpi xsume cam yg femes tue.. ad gak yg femes tpi still follow balek.. atceli lam dunia blogging neh.. kite kene ad sifat support menyaport.. kan??(yg nie lagi mrosakkn bhse) ..ngee~~

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 4, 2011 at 9:43 PM delete

@cik ezy : ni jawapan dia..
http://getmedean.blogspot.com/2011/02/pentingnya-korang-letak-link-blog.html

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
March 4, 2011 at 9:44 PM delete

@sya : betul tu..yg penting jgn sombong..err..aah la..oit..bahasa jiwa bangsa.haha

Reply
avatar
FadhDeela
AUTHOR
March 22, 2011 at 2:50 PM delete

xsmua yg macam tu sbb masa deela mula2 dlm blog dulu ramai yg support hihi :P

Meh sini: Tolong Terima Bile Org Tegur!!

Reply
avatar
April 28, 2011 at 1:48 PM delete

http://orkhed.blogspot.com/

Reply
avatar
April 28, 2011 at 1:48 PM delete

http://orkhed.blogspot.com/

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...