TAK BOLEH NAK MENGURAT PAKWE COMEL LAGI LEPAS NIH

Semalam PP Epal tiba tiba update status relationship with..dekat facebook. sebenarnya aku tak ugut pun kalau dia tak update. walaupun sebenarnya aku memang nak dia update status tu. apa ayat aku ni? layan kan aje. 

Aish : awak, napa awak tiba tiba update status relationship tu? (buat buat baik hati)
PP Epal : biarlah. buat apa nak sorok sorok. (ala sweetnya dia jawab camtu)
Aish : (yeke?)
PP Epal : hahahaha padan muka cik aish dah tak laku lepas ni. muahahaha
Aish : (ya rabbi. manusia ke apa ni?) kejam dow awak!!!!

huh sangat membencikan. punyalah tak bagi peluang kat aku nak usha orang lain. sampai hati betul. bagi la aku peluang nak beramah mesra dengan calon calon lain pulak kan? 

lepas tu, nak dijadikan cerita, hari yang sama lepas update status tu, EX aku remove aku dari facebook. pehal lak ni? korang rasa kenapa EX aku remove aku dari facebook dia? ego? sakit hati tengok aku dengan orang lain? atau pun dia frust sebab tak ada peluang nak ngurat aku lagi. haha. poyo betul.

buat si EX.

kalau kau baca blog aku ni, satu je aku nak cakap, hubungan kita adalah satu kesilapan. jadi aku tak salahkan kau kerana remove aku dari facebook kau tu. sebab mungkin tu satu cara untuk betulkan kesilapan kau add aku dulu. kan?


Photobucket 

PP Epal..

kalau awak baca entry ni, saya nak cakap, yang saya tak perlukan hubungan yang sempurna di mata orang lain. cukuplah awak sempurna di hati saya. tak sempurna pada pandangan orang lain, tak mengapa. :)





i heart you



Previous
Next Post »