.

.

top 10 sidebar paling smart

setelah diperkenankan juri juri tak bertauliah kat rumah aku ni, maka dengan ini aku mengisytiharkan 10 blog yang berjaya menambat hati aku. hihi.. nak undi boleh. sila sila. pilih blog mana yang terbaik. undi di ruangan komen. jangan buat undi rosak tau. hehe.


PEMENANG TAK DIPILIH BERDASARKAN UNDI YE. cuma boleh membantu menyokong dalam pemilihan je nanti.
1. cinta nabella
6. pzah
78 Komentar untuk "top 10 sidebar paling smart"

waahh....thanks cik aish..hahaha..xsangke sungguh msuk top 10..tq2.. =)

hehehe...thanks a lot!!
x sangka masuk list..
:D alhamdulillah...

ya cik aish,saya pertaruhkan blog yg tu..dh betul dah link nya:) thanks a lot!!

congratz to all winner..
cik aish nanti bt contest lagi best gempak okey..
thanks.

ala..
blog not found je..
ok la..
cik ezy undi yg no 5
hehe

OMG!! dapat top 10..
hope pasni dpat top 3 la eyh.. hehe!!
tenkiu2 kerana memilih blog saya..
gud luck jugak utk 9 yg lain :)

opssss....tercalon top10...
tengkiu cik ash..

gud luck tuk semua..

saya undi no.2 Lyssa Dollixious..

hehe :)

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

sy undi no.2! Lyssa Dollixious

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious , :)

.,sy undi no.2 !! Lyssa Dollixious

saya undi no.2 ! Lyssa Dollixious :)

Saya undi No.2 Lyssa Dollixious ♥ :)

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

saya undi no 2 yer....sb dia yg paling best

gwed luck 4 the other 9..tq again cik aish.. =)

ya tuhan..tak sangka temasuk top ten..ni kene upgrade ni.tgk saingan gempak semacam jek..hehehe

thanks cik aish.

sy vote tuk jue mohamad!!seribu kalii!heee

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious

saia undi no 2 > Lyssa Dollixious :))

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

saya undi no.2!Lyssa Dollixious !:)

sy undi no.2! Lyssa Dollixious

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

cik aish.. pemenang dipilih ikut undian ke?? kalo gitu, i tau mmg kompem i kalah dah la sbb susah la nk suruh org undi kita =_=

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

saya dengan tidak malunya mengundi nombor 7 iaitu diri saya sendiri. keh keh keh.

boleh ke cemtu cik aish ? tkpa lah dah tahu memang kalah saja nak mengomen :)

GOOD LUCK CONTESTANT :)

Saya sememangnye undi Amirrah Zawani ^^

gudluck mirra >.<

Amirrah Zawaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

saya undi no.9 hafizuddin jasmi...

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

hai. i undi NO 5. AMIRRAH HAZWANI.

:)

abg undi no4! :) terbaekkk.yg lain pun baik jgk. :D

sy setuju dgn Amirrah...
sbb sy xde masa utk bw kwn2 minta mrk undi...
ms hari tu xde kan syarat2 untuk undi..
ape2pun....gud luck...

tengs sbb calonkan blog sy sbg top10

hai. i undi NO 8. AMIRRAH HAZWANI.

:)

hai. i undi NO 8. AMIRRAH HAZWANI.

:)

saya undi hafizuddin jasmi :D

V0te f0r num 9! Hafizuddin Jasmi :)

Saya Undi Hafizuddin Jasmi

yeahh,.soleah dh undi..hehe

sya undi no3....kak zie gudluck;)

I vote for No. 8 - AMIRRAH ZAWANI! Lapan kali! Hihi..

This comment has been removed by the author. - Hapus

yeahhh saya undi nombor 8
Amirrah Zawani~

banzai2 =.=

err lagg owh tdi
Saya vote no 8
Amirrah zawani ^^

“Saya Dengan Ikhlasnya Mengundi Amirrah Zawani”

undi AMIRRAH ZAWANI :)

gudluck dear amirah

Saya Dengan Ikhlasnya Mengundi Amirrah Zawani

thanks ye cik aish .fara dpt msok top 10 .hope mng lah :)

nur adli azim@black
delete

saya undi hafizuddin jasmi.no.9

alwayz no 2 .! lysa..lyssa...lyssa.!!

Saya undi No. 2! Lyssa Dollixious.!

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

Saya undi No.2! Lyssa Dollixious.!

Back To Top