.

.

TELORDIBASUH : Semoga rohnya dicucuri rahmat

Salam. rasanya ramai kawan kawan blogger yang dah tahu tentang pemergian sorang blogger yang cukup dikenali ramai. TELORDIBASUH aLFatihah buat arwah. Sebenarnya aish sedih jugak dengan pemergian blogger ni. aish ingat lagi dia pernah komen dalam entry INI





al fatihah. semoga rohnya dicucuri rahmat..

11 Komentar untuk "TELORDIBASUH : Semoga rohnya dicucuri rahmat"

al-fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat..amin...

hmm ramai bloggers post entry bout this.rara sempat singgah je,tak sempat nk berckp2.but pape pon moga roh dicucuri rahmat.amin.

Al-fatihah.

al fatihah dan salam takziah diucapkan kepada keluarga arwah

sedih dan terasa sangat bila telor xde. xde dh nak mai bawak telor kt Shoutbox..:(

terasa sangat kehilangan arwah ni. semoga rohnya dicucuri rahmat~

al-fatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat..

agk terkilan sbb x dpt knl pun.. ye la, i'm a newbie.. tp kn, bez ar duk dlm komuniti blogger ni.. sbb rse mcm hubungan tu agk rapat wpun x knal.. nway, al-fatihah buat beliau.. smoge aman di sana..

Back To Top