.

.

KAMI SUKA CONTENG DINDING! ITU SENI!

hai korang. korang tahu tak apa maksud seni? seni tu adalah bakat semulajadi yang ada dalam diri manusia. haha. bantai je lah. aku pun tak tahu apa aku cakap ni. ok harini bukan nak ajar pendidikan seni ke or wateva. tapi aku ter snap gambar ni masa dekat bank kat Seremban tadi. ala apa nak heran conteng conteng ni. mana mana tempat pun ada. betul tak? tapi cuba la kurang kan sikit perangai suka conteng dinding tu. kot ye pun diri korang tu penuh dengan seni itu seni ini..kan...


setiap orang mempunyai cita cita yang berlainan. 

penyonteng ni mesti di kalangan yang bercita cita tinggi. tapi kenapa la kau conteng kat dinding bank ni?

sapa nak gado dengan aku?

ok. penyonteng jenis ni memang tak boleh pakai. dah la menconteng. lepas tu ajak gadoh lak. haha. 

so korang pulak jenis penyonteng macam mana? ke tak pernah conteng dinding? aku? dulu masa sekolah pernah la conteng. tulis i luv u kat meja sebelah. pastu esok dia reply. dia conteng i luv you too. ya allah jangan ikut perangai akak ni ye. haha

9 Komentar untuk "KAMI SUKA CONTENG DINDING! ITU SENI!"

haha..kalau dekat tandas awam lagi ramai me'luah'kan bakat terpendam dorang...

terlalu tinggi cita² dia sampai kalao boleh nk conteng kat dinding yg paling tinggi. :)

menconteng tu memang best! tapi tak penah pulak conteng dinding :D

Kalau tandas awam, macam2 ada. dah macam astro jaa. LOL. ^^

hahahaha dasyat kak aish dulu. ziema penah gak conteng tapi padam balik. tetiba rasa macam baik sangat. grr~

kekadang ade bagus gak conteng2 ni..terutama dalam tandas awam..bosan2 buang air tu..boleh baca cetusan idea ke...luahan hati..kekadang ade puisi..hebat tak hebat org malaysia..

haha.. siyes duk ostel memang bosan nk2 kalo ujung minggu.. study mls.. conteng tilam.. perghh,, x caye gi ah usha2 kat ostel2.. kompem byk punye.. hehe.. kalo kat dinding tu, x penah kot.. hehe

ade jgk yg jnis conteng berantai..
cik ezy la tu..
arini tulis camni..
esok ade org tlg smbung pe yg kite conteng..
hak3

heheheheheh aah lah.mmg dh tebiat.jumpa meja nk conteng.jumpa kusi nk conteng.parah.bukan kata budak2 skng.rara pon same.smpai skrg ni mcm tu.haih~pas ni kalo anak conteng dinding jgn marah lah ye.

Back To Top