.

.

SALMA JUARA MENTOR MUSIM KELIMA

Good morning ladies and gentleman! Malam tadi tengok mentor tak? Best punya! macam biasa ah aku memang penyokong Salma. Walaupun yang lain tu hebat hebat jugak tapi aku rasa yang boleh pergi jauh adalah Salma. memang internasionaley!

SHAH ALAM 29 Mei - Seperti yang diramal, Salma A. Asis, 21, atau lebih dikenali sebagai Salma menjuarai program realiti Mentor musim kelima (Mentor 5) yang berlangsung di Stadium Malawati, di sini. Dengan jumlah markah sebanyak 85 markah, Salma yang merupakan protege kepada aktres dan penyanyi jelita, Erra Fazira itu membawa pulang hadiah berupa sebuah kereta berjenama Chevrolet Cruze di samping wang tunai RM100,000 dan trofi. Sebagai mentor, Erra tidak pulang dengan tangan kosong apabila turut memenangi wang tunai RM100,000 dan trofi dalam program terbitan TV3 itu - Utusan



kalau flashback balik, persembahan Salma sebelum ni memang tak pernah menghampakan. cuma ada lah satu dua lagu yang aku rasa dia tak sesuai nyanyikan. tapi macam lagu lagu dekat entry KOLEKSI PERSEMBAHAN SALMA memang tiptop ah. salute sama Salma. KAU MEMANG LAYAK! tahniah!


5 Komentar untuk "SALMA JUARA MENTOR MUSIM KELIMA"

tahniah salma!
mmg dh agak die menang..

@Cik Ezy tp pelik nape juri awam bg markah terendah?

hahaha..x penah tgk mentor..sumpah x minat..

nak tnya. cmne nk wt scrol box utk bloglist ? shout me ea. 2 pn, klu sudi. tengs :)

Back To Top