.

.

Betul ke blog pink menyakitkan mata? sobs




"Siti suka pink dengan hitam. Tak tahu kenapa warna pink nampak macam kena je dengan jiwa siti yang ala ala lemah lembut ni. Ke? em tapi betul ke blog warna pink ni menyakitkan mata korang? sedih lah macam ni. siti tak suka warna kuning. siti tak suka warna lain. baby blue suka sikit."  -siti tiger-

ok tu contoh keluhan seorang gadis pinky yang suka warna pink. jadi cik aish cadangkan, tak kisahlah blog korang warna apa sekali pun yang penting kemas dan teratur. Eh pink itu lembut okay! siapa yang tak suka pink tu? meh sini nak kutuk blog dia pulak. haha gurau je.
"blog kita diri kita"



35 Komentar untuk "Betul ke blog pink menyakitkan mata? sobs"

hahaha..suka pink...pink itu menawan...;)

hee..blog solehah skrg pun dah pink jugak..nmpak ceria je..semangat nak bukak blog.hehe

ha ah btol2.ske hati tuan empunya dgn apa yg brkenan dgn mata dye.cntk kat mata dye cntk lar bg dye.

suka pink la...
sweet ape blog warna pink ni..

@♥ solehah ♥tu laa..tatau la kan kt ni..nape suka pink ea

@COTTON LADYtu la..sian siti tiger tu kan..haha

@Nour Akmalsesuai ngn perempuan kan..tp baby blue pun ok..ala tak kisah la kaler apa pun kan..asalkan kemas

yeay.betol2.rara pink yg mafia.hehehe

ouh...ingtkan da orh kutuk belog kaler pink tadi.. huhhh..sasspen.. hehe

Haha...saya pun warna pink. I rasa, pink lebih senang dibaca, saya punya, I pakai babi pink

suka juga tgk kaler pink..tapi nanti org kata darai pulak...last2 letak kaler kelabu..hah padan muka:(

reen pun suka kaler pinklah..mesti nak ada unsur pink tak tahu lah knp =.=ll

org laki sllu ckp pink 2 menyakitkn mate..
jeles kot..
muahaha..
pink comel pe..
sdap mate mmndg..

@Chuckie Cottonhehe yup..aish pun rs mcm tu..nampak lembut je kan kan

@Khairilhey...aish ada bt entry ttg lelaki blog pink..

@Cik Ezyperempuan kebanyakannya suka warna lembut

pink itu cantik..warna kegemaran Nabi Muhammad jugak^^

gagagaga.ha ah cian kat siti tiger tue.kter kna paham dye xske kaler kuning okei ^.^

@COTTON LADYhaha..adess..tu la..nama je siti tiger..tp suka pink..

blog sye lgi laaa full pink . haha

hehe..saya suka pepel! pepel cmpur pink tu nice kot. kan kan?

comel apee kaler pink tuuu (:
ouh dtg follow :DD
jemput bce entry baru kat bloog :DDD

blog aniss warne pink jugak!! hehehe =)

@najihah sahamiwah sama taste ngn aish..suka pepel gak!!

@nadia natasyaheh tau tkpe..thanls follow..aish terjah balik!!

sape tak suke pink.die tu alien.hahahahaha...yeeaaahh hidup pink nation. muaahahahaha

Back To Top