Betul ke blog pink menyakitkan mata? sobs




"Siti suka pink dengan hitam. Tak tahu kenapa warna pink nampak macam kena je dengan jiwa siti yang ala ala lemah lembut ni. Ke? em tapi betul ke blog warna pink ni menyakitkan mata korang? sedih lah macam ni. siti tak suka warna kuning. siti tak suka warna lain. baby blue suka sikit."  -siti tiger-

ok tu contoh keluhan seorang gadis pinky yang suka warna pink. jadi cik aish cadangkan, tak kisahlah blog korang warna apa sekali pun yang penting kemas dan teratur. Eh pink itu lembut okay! siapa yang tak suka pink tu? meh sini nak kutuk blog dia pulak. haha gurau je.
"blog kita diri kita"



Previous
Next Post »