APA PERASAAN KORANG DENGAN STYLE BALAS MESEJ MACAM NI?

Tags

Lelaki A : Hai tengah buat apa tu?
Gadis X : Hai. tengah tengok TV. You?
Lelaki A : Baring
Gadis X : Oo oookaayy.
Lelaki A : Ok.
Gadis X : K

5 minit lepas tu

Lelaki A : You kerja mana sekarang?
Gadis X : Kat Seremban. Tapi I dapat offer kerja dekat Petaling Jaya..bla bla bla bla...(panjang reply)
Lelaki A : oo..
Gadis X : kelakar la you ni.
Lelaki A : Np?
Gadis X : Suka reply satu patah perkataan
Lelaki A : nape?

lol..

tensen nya aku kalau aku reply punya panjang berjela, kau reply satu perkataan je. pelik jugak. lagi banyak perkataan kita hantar lagi banyak kena cas ke? haha. aku pun tak tau nak borak apa dengan lelaki kategori ni. korang pernah tak alami? korang buat apa ea??

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :