Cikgu Is, kitorang dah cakap yang baik baik tentang cikgu!

Tags

Hari Jumaat minggu lepas, dekat pusat tuisyen, ada observation. aku pun tak tahu hari tu ada observation. so terkejut la jugak tengah mengajar, tiba tiba observer masuk kelas aku nak tengok aku mengajar. hehe. takpe, rilex..cool..


lepas tu aku kena keluar dari kelas sebab observer nak tanya pendapat student tu pulak tentang aku. waahh suspen. dorang pun tak tahu aku kena observe hari ni. sebenarnya observation ni penting. tak semua pusat tuisyen buat observation dekat tenaga pengajar. observation ni bertujuan untuk pastikan tenaga pengajar mengajar mengikut silibus yang betul.

hari ni cikgu ajar macam mana nak buat Penyata Untung Rugi ea!korang pergi Dashboard, edit HTML ok bla bla bla.


dan pelajar boleh buat komplen sekiranya mereka tak faham dengan tenaga pengajar. kalau mereka komplen, tenaga pengajar akan diberhentikan. so kira strict jugak pusat tuisyen ni. tu yang buat aku suspend tu. tapi alhamdulillah, urusan aku hari tu dipermudahkan olehNya. Pelajar dapat jawab semua soalan yang aku bagi dengan betul!


dan observer ada bagitahu aku, semua student faham dengan cara penyampaian aku. waahh aku terharu nih..yela..ajar akaun bukan senang. kena betul betul faham kan dorang tentang format yang betul dan bagi soalan soalan past year supaya dorang faham..


Syukur Alhamdulillah

Cik Aish : Pada student yang nak ambil SPM tahun ni, dah berapa kali khatam buku soalan past year? belum beli lagi? ish ish

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :