siku jugak mamak roti canai ni!

Tags

alkisah...semalam punya cerita. lepak lepak dengan kawan kawan dekat kedai mamak. suka bebenar dorang minum kat kedai mamak ni. aku kalau diberi pilihan aku taknak. bukan apa..banyak dah cerita cerita pasal mamak ni tak jaga kebersihan. geli tau tak. 

tapi maybe tak semua. ada yang bersih. so kedai yang aku pergi ni boleh tahan ramai ah. sebab dia punya roti canai memang aneka rasa, aneka jenis dan bermacam macam aneka lagi lah kan senang cerita. roti telor, roti cheese, roti kapas, roti telor cheese, roti tisu dan macam macam roti lagi. 


ni la roti tisu!


ni aku nak story pasal roti tisu. aku teringin lak nak makan roti tisu. bukan ah mengidam anak sulong ke anak bongsu ke kan, tapi orang kata roti tisu ni sedap. aku pun try ah walaupun sebenarnya aku tak redha makan kat kedai mamak ni.
mamak! roti TISU satu! cepat sikit.
SSiiiaaappppp

nah. 
hah?? apa ni?

Tisu la! adik mintak tisu kan??
uncle! saya nak roti tisu! bukan tisu! uncleee!!!

ooo deeeyy sorryyy.uncle salah. sikijap tunggu. 

baran baran..kita bako je kita bako!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :