.

.

LELAKI TAKUT LIPAS

Pernah tak jumpa lelaki takut lipas? korang tahu tak lelaki kan nampak je macho tau. tapi sebenarnya ada benda yang dorang takut. aku ni suka bercerita benda benda macam ni kan. tapi ni realiti la. abang aku ar punya citer ni. Dia takut lipas!


korang pun tahu abang aku kan suka main saidina dengan aku. pastu gado gado sebab aku tipu dia. cerita tu kat SINI. tapi sebenarnya aku lupa nak citer, kalau aku kalah lawan saidina dengan dia aku akan buat apa tau, aku cari lipas, aku pegang sesungut dia, aku campak kat abang aku. 

Lelaki takut lipas

pastu aku gelak guling guling sebab abang aku memang penakut lipas. huh harap badan je besau. tapi takut lipas. yang paling aku tak boleh lupa, abang aku mesti panjat sofa umah aku sebab takut lipas datang kat dia. kalau ada lipas terbang, abang aku akan amik apa apa je untuk tutup kepala dia sambil lari lintang pukang. 

helo??!

haha tapi korang jangan salah faham lak. abang aku tulen okay. cuma dia memang takut lipas. cacing dia tak takut. aku lak takut cacing. kira ngam la kalau gaduh, aku campak lipas, dia campak cacing. jawabnya..dua dua kena baling penyapu dengan mak aku.


apa kata korang cuba baling lipas kat pakwe korang. apa reaksi dia? muahaha. tapi kalau korang tak berani pegang lipas tu, beli ah lipas plastik. tapi kalau pakwe korang melatah sebut organ dalaman korang, aku tak bertanggungjawab okay!

vote aish kat sini!
17 Komentar untuk "LELAKI TAKUT LIPAS"

bce entry (termuntah) hahaha ;p
pernh tengokk budak lelaki takut lipas.. kat tv je lahh hahaha ^^ joke*

miahahaha~ sengal je. kira fair la tu. abg cik aish takut lipas, cik aish pulak takut cacing. wee~ lebih kurg je dgn hajar and abang hajar. selalu jgk kenakan dia. nama pun abang kan. mesti lah sayang adik. ;)

@haziq mimiehaha muntah ye...ish ish..
ha ni dpn mata aish tau lelaki tkut lipas..kui2.

@HAJAR hasanhehe,,yup..lagi dia takut lg kuat kt sakat dia. hehe

hahahah dasyat gila! berani tu kak aish pegang lipas!

hehe kelakar la pulak..sy pun takut lipas..eeeee geli2..kalo yg terbang2 tu lagi sy geli huhu

haha..ika pon geli ngn lipas..yg mati pon geli apth lg yg hidup..xsangggup~

Jarang jumpa lelaki takut lipas, selalunya perempuan yang takut. Takpe, unik tue. *Organ dalaman, sopan bahasa. Haha. ;D

haha..selalu ke lelaki takut lipas,katak semua ni. memang seronok wt bahan kan. sekali terkena kat kita baru terdiam kau. haha

nisa tak takut lipas so boleh je la try buat camtu kat bf kan?haha

@.m y z.haha..tapi aish takut cacing..yuck yuck

@Arol Mubinhaha btul la..takkan nak sebut direct kan..kang blog aish dicop 18sx lak..tak kuasa mak

@najihah sahamitak semua lelaki takut lipas..segelintir je..ngeeeee

hahaha..lawak la kak aish ni.. saya pon takut gak ngan lipas..cacing?/ errr..lagilaaaa...
eeii..geliiiii..haha

hahaha..mish pun pernah jumpa lelaki takut lipas dan cicak. adoi..takut belalang tu lagi lawak kot..:P

Back To Top