LELAKI TAKUT LIPAS

Pernah tak jumpa lelaki takut lipas? korang tahu tak lelaki kan nampak je macho tau. tapi sebenarnya ada benda yang dorang takut. aku ni suka bercerita benda benda macam ni kan. tapi ni realiti la. abang aku ar punya citer ni. Dia takut lipas!


korang pun tahu abang aku kan suka main saidina dengan aku. pastu gado gado sebab aku tipu dia. cerita tu kat SINI. tapi sebenarnya aku lupa nak citer, kalau aku kalah lawan saidina dengan dia aku akan buat apa tau, aku cari lipas, aku pegang sesungut dia, aku campak kat abang aku. 

Lelaki takut lipas

pastu aku gelak guling guling sebab abang aku memang penakut lipas. huh harap badan je besau. tapi takut lipas. yang paling aku tak boleh lupa, abang aku mesti panjat sofa umah aku sebab takut lipas datang kat dia. kalau ada lipas terbang, abang aku akan amik apa apa je untuk tutup kepala dia sambil lari lintang pukang. 

helo??!

haha tapi korang jangan salah faham lak. abang aku tulen okay. cuma dia memang takut lipas. cacing dia tak takut. aku lak takut cacing. kira ngam la kalau gaduh, aku campak lipas, dia campak cacing. jawabnya..dua dua kena baling penyapu dengan mak aku.


apa kata korang cuba baling lipas kat pakwe korang. apa reaksi dia? muahaha. tapi kalau korang tak berani pegang lipas tu, beli ah lipas plastik. tapi kalau pakwe korang melatah sebut organ dalaman korang, aku tak bertanggungjawab okay!

vote aish kat sini!
Previous
Next Post »