Loker pelajar lelaki asrama dah ditebuk tupai. ish ish ish

Sebenarnya dalam belek belek skrol degree UITM tadi, aku tiba tiba teringat program taklimat masa dekat UITM dulu. masa tu taklimat untuk freshie macam aku. so yang buat taklimat tu pulak abang abang MPP (majlis perwakilan pelajar). ensem ensem dow. haha ok lari topik jap


pastu terngat satu cerita yang abang abang MPP tu cerita kat kitorang. kisahnya pasal dorang pernah buat spotcheck dekat asrama budak lelaki. korang nak tahu apa ada dalam almari lelaki tu? macam macam ada. ala tu semua orang dah tahu kan. setakat rokok, cd satu kaler, apa lagi, bra budak perempuan pun ada dalam almari dorang. awas! jangan sidai pakaian di luar hostel okay! 


tapi yang aku paling ingat sampai sekarang, abang abang MPP tu ceritakan pengalaman dorang, dorang terkejut sebab banyak loker yang dah ditebuk. berlubang lubang ah senang cakap. pastu keliling lubang tu, dorang tampal selotape. lubang tu ada ah saiz 50sen kot.


mesti korang pelik kenapa la budak budak lelaki ni lubang lubangkan loker dorang. last last abang abang MPP ni dedahkan macam mana dorang berjaya mensetelkan kes ni. setelah disoal siasat, rupanya budak budak lelaki ni lubangkan loker dorang sebab .............


ah lu pikir lah sendiri.


masyallah budak budak lelaki ni. dengan pintu loker pun korang boleh jadikan mangsa kerakusan kan. gila betul. korang tak pikir ke kalau lah ada selumbar ke apa ke, tak ke sakit? bodoh betul. bak kata Amir maharaja lawak. kalau dah bodoh takkan ke mana mana.

Previous
Next Post »