Kalau kau bongsu, jangan cari pasangan bongsu! yek?

Tags

ok ada orang cakap, bukan aku yang cakap tapi orang lain yang cakap, kalau kita bongsu, jangan cari pasangan yang anak bongsu jugak. ye ah kalau ikut kan logik akal, si bongsu ni mengada ngada sikit. semua nak ngadu. ngadu kat mak la, bapak la, abang angkat la, pakwe angkat la. 


pastuh cuba kau bayangkan kalau kau bongsu, dan kau mengada mengada, pastu pakwe kau pun bongsu, dia lagi over mengada mengada, last last apa jadi ah? jadi la pasangan paling mengada abad ini. hahaha. gaduh sikit, ngadu kat facebook, ngadu kat twitter.. eh eh siapa pernah buat tu? lalalalala

macam aku dulu. EX aku anak sulong. tapi manja nya ya rabbi. tapi bukan ah manja dengan aku. tu memang takde maknanya ah. kan aku cakap aku walaupun bongsu, aku ni ganas. siku ni dah selalu kena kat orang. tapi EX aku ni manja dengan family die. 


sebab tu ah aku putus dengan dia. sebab dia manja lebey. tak macho betul. haha ok tu tipu. nasib baik tak meratapi pemergian dia, kalau tak susah dikk..



 iklan kejap. jom join IKEA bedroom story contest!


tapi apa pun tak kisah ah kau anak bongsu ke anak buluh betung ke, jodoh pertemuan bukan di tangan kita. yang penting masing masing pandai jaga diri dah ah. ecehh..jadi dokter love tak bertauliah lak kau kan aish. tak layak langsung. ok penghinaan di situ.

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :