KENAPA BERGAYUT KAT TELEFON MESTI NAK PINTAL PINTAL?

Tags

ok ni sebenarnya selalu terjadi kat para gadis gadis masa tengah syok bergayut dengan pakwe masing masing. kadang kadang aku pun tak paham kenapa terjadinya tindakan tindakan macam ni. kadang kadang tak sedar pun habis semua benda depan mata kena pintal. kiranya dah habis manja ah tu kan?? haha. 


 ni kes apa aku pun tak tahu.

yang paling hampir sekali wayar telefon. tapi tu kalau pakai telefon rumah laa. tapi zaman sekarang rasanya ramai pakai enset. kalau perempuan bergayut kat telefon dengan pakwe masing masing, apa yang aku tengok selalunya dorang suka pintal hujung hujung bantal, hujung hujung baju, kadang kadang kalau ada kertas depan mata abis kena koyak kecik kecik. tak pun lipat lipat jadi kecik. kira macam tangan tak reti duduk diam ah kalau tengah bergayut tu kan.

so korang bayangkan ah kalau gadis gadis ni bergayut 5 6 jam. tak koyak rabak semua menda menda alah tu? kalau 5 6 jam dok pintal hujung bantal, aku rasa boleh tersembul kekabu bantal tu keluar. kalau dah 5 6 jam koyak koyakkan kertas, maunya jadi debu berterbangan. kenapa ea jadi macam tu? haha. aku tanya orang, aku pun sama. yeke? dulu la. hehe.

aku cuma nak tahu satu perkara je. lelaki ada tak macam ni? korang pintal apa pulak kalau bergayut dengan awek lama lama? ce citer ceciter.

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :