.

.

KENAPA BERGAYUT KAT TELEFON MESTI NAK PINTAL PINTAL?

ok ni sebenarnya selalu terjadi kat para gadis gadis masa tengah syok bergayut dengan pakwe masing masing. kadang kadang aku pun tak paham kenapa terjadinya tindakan tindakan macam ni. kadang kadang tak sedar pun habis semua benda depan mata kena pintal. kiranya dah habis manja ah tu kan?? haha. 


 ni kes apa aku pun tak tahu.

yang paling hampir sekali wayar telefon. tapi tu kalau pakai telefon rumah laa. tapi zaman sekarang rasanya ramai pakai enset. kalau perempuan bergayut kat telefon dengan pakwe masing masing, apa yang aku tengok selalunya dorang suka pintal hujung hujung bantal, hujung hujung baju, kadang kadang kalau ada kertas depan mata abis kena koyak kecik kecik. tak pun lipat lipat jadi kecik. kira macam tangan tak reti duduk diam ah kalau tengah bergayut tu kan.

so korang bayangkan ah kalau gadis gadis ni bergayut 5 6 jam. tak koyak rabak semua menda menda alah tu? kalau 5 6 jam dok pintal hujung bantal, aku rasa boleh tersembul kekabu bantal tu keluar. kalau dah 5 6 jam koyak koyakkan kertas, maunya jadi debu berterbangan. kenapa ea jadi macam tu? haha. aku tanya orang, aku pun sama. yeke? dulu la. hehe.

aku cuma nak tahu satu perkara je. lelaki ada tak macam ni? korang pintal apa pulak kalau bergayut dengan awek lama lama? ce citer ceciter.

22 Komentar untuk "KENAPA BERGAYUT KAT TELEFON MESTI NAK PINTAL PINTAL?"

haha. kene pintal2 menaikkan mood bergayot..

abg cik ezy dlu gayot mcm ni jgk..
kalah pompuan..
sllu je skodeng die gayot gne tepon rumah..
haha

xtahu la...secara automatik ja tgn tue trasa nk wat mcm2...

hakhak. nasib baik tak terjebak dengan kes macam ni!

a'ah...bru sedar
tp dlu la rjen bergyut neyh
haha
^_^

masa gayut tu bile pintal2 rasa manja sgt2.rasa besh je mcm melayang2.bila kua bil pon mcm nk melayang jugak.hehehe

hahahaha..pintal2 bantal busuk smpai xsedar terkuar kekabu...kalu ade kucing kt depan mate tym gayut 2, cian kucing 2, togel habes sebab bulunya kena pintal2..hahahaha...kusyuk sgt menelefon..wakakakaka

lelaki pintal pe erk?hahaha
agak kontroversi la n3 cik aish ni..haha

@Marya Hana . hehe naikkan mood begayut? haiyok mcm tu pun ada..hehe

@.m y z. haha tak lama lg terjebak la tu mieza..

@HaNa Hani skng ? hehe aish pun dulu mcm tu gak...tgn ni gatal je nk pgg sume bnda dpn mata

@rara pinkmafia ish dah kes parah tu..haha biasa la tgh becinta.. :)

@♥Lady Ainaa♥ haha elakkan begayut dpn binatang peliharaan ye

@nysa pikir lain ea? hah aish nak tau apa yg dorang buat lak..pintal bantal mcm pompuan gak ke..hehe

tabiat ni..
klu dh habit mmg susah nak buang..

haha.. laki pon same.. tapi ambo tidok lagu tu.. =D

hahahah akak ada anak yg mcm nie .. setiap kali bercakap dan minum susu dia akan pintal baju dia .. huhuhu sampai skrg akak x tahu kenapa ekekek :))

lelaki sambil gayut, sambil mesage perempuan lain.
haaa...ade nampak macam emo tak comment ni? hahaha~

Back To Top