DURIAN MURAH DURIAN MURAH! HAHA




Photobucket

 sory ah..masuk kampung punya pasal, aku pun dah macam makcik makcik dah. haha. mesti korang cancel nak ngorat aku kan? wekk..



aku tak tau lah keluarga aku ni memang hantu durian. tapi aku kureng sikit. paling banyak pun 4 ulas. lepas tu surrender dah. tapi adik beradik aku, mak bapak, ipar duai semua memang hantu durian. seram ai tau. T__T 

so pagi tadi kitorang pergi terjah satu tempat yang memang murah ah durian dia. korang bayangkan ea, kancil tu penuh dengan durian. sampai kan aku terpaksa berhimpit dengan durian dalam kereta tu. uwa calar kulit ai! kitorang beli satu bakul ada ah dalam 30 ke 40 biji. harga lebey kurang RM50. murah kan? kalau kat tempat lain mana nak dapat harga tu melainkan 3 biji RM10?? haa.

nak tahu katne aku borong ni? upah lolipop..tak pun tengok wayang ke..hehe.

kat Mantin lah. mantin tak tahu katne? bagus jugak. kang kalau korang tahu tempat tu, sok sok aku datang, habis lak durian tu korang beli. so jangan datang tau. haha. oklah. bye.
Previous
Next Post »