CARA BUAT BORDER KELILING BLOG

Tags

Sory. sebab tutorial ni dah direquest oleh a few bloggers tapi baru ni aku nak share. sory sebab minggu ni sibuk pergi kenduri kahwin sana sini. ok so pada yang masih belum tahu macam mana nak buat border keliling blog macam blog aku sekarang, korang boleh usha tutorial kat blog Hannafauzann. try la. mesti jadi punya. 

tapi kalau nak letak border dekat post entry macam blog aku ni, (border pink tu) tutorialnya lain la ye. tapi since yang request tu just nak belajar macam mana nak buat border keliling blog, so aku bagi tu je la. hehe.

sory ah. blog aku ni memang banyak border. aku suka letak border. tapi selera kita semua lain lain. so selamat mencuba ok!

bye!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :