.

.

PERAMPAS

Salam to all cute girls and handsome boys!
selamat berpuasa semua!

Photobucket
 ni namanya "what goes around will comes around."

ini adalah entry peringatan. sila ambil pengajaran. tak kisah la pada pakwe ke makwe ke laki orang ke bini orang ke. jangan ambil hak orang. kalau kita ambik hak orang, orang akan ambik balik hak kita. jangan rampas awek orang. jangan nak berskandal dengan tunang orang. sebab kita tak tahu nasib kita esok lusa. mungkin lagi teruk balasannya. be aware. sekian terima kasih. 

kesetiaan adalah hak milik setiap insan. 
bawak bawak la belajar untuk jadi setia. tak susah pun.  
jangan sampai orang cop kau murahan pulak. kan?
lain kali jangan buat lagi taw, nanti mak marah..

37 Komentar untuk "PERAMPAS"

takde tips nak setia ke ? heheeheh

btol2..mesti kena jujur dan setia..

@iPai coming soon. pastu aku nak tag kau dlm entry tu.. haha motip? sj je. kekekekeke

nak minta gambar katun dalam entri ni boleh? hehe~

haha XD komik tuh nmpk lwklaa XD

tapi dulu je skrg tak dah. hehehe :P

perlu untk setia bagi mengelakkan kejadian sebegitu tak berlaku..suka peringatan ni

serius sangat ni...macam ade kisah di sebalik batu ni..hehehe..

setuju.... satu hari nanti hak kita pula dirampas kalau kita curi hak orang lain.

kesetiaan n kejujuran kan penting dlm sesebuah hubungan :D

sbb 2 saye xsuke rampas merampas ni..
org nk rampas hak saye ade la..
T___T

camana plak kalau kite taktau pon org tu da ada makwe??tapi tu bukan salah kite kan...???salah laki tu la sbb die xngaku masa 1st kapel dl..thnksss cik aish..bila tgk gmbr tu..sy tsenyum sorg2..what goes round will comes round :)

ttibe berkumandang lagu alicia keys

"KARMA".

ni cm kite baling bola getah ke dinding ler. bola tu mantul blik. tp xtau kene pd kite @ sapa2. mgkn muke kite, mate kite @ bdn kite. @pn mgkn kene org2 bhmprn kite. yg sgt2 kite kasihi. adussss....

haha setuju setuju. <--err, komen ini buat feeling annoyed je kan?

biar setia lah, baru pasangan kita boleh setia kat kita kan? itu yang penting.

@kimiez hehe kdg2 stret to the point tu penting

@EYFAalias hehe sume org boleh berubah ke arah kebaikan kan?

@ECAH~ :) sama sama la kt beringat..hmm

@Fazil Hamid hehe aish da lama tk buat entry yg serius2 ni..penat la asik merapu je kan

@hidheryusof :) btul..tak susah utk jadi setia kan?

@Ezy Chiaki yeke cik ezy? huuu..seram bila dgr..siapa yg suka kene rampas kan

@suhada yup..klu camtu, mmg la kt tak leh nak dipersalahkan..hmm aish faham situasi sis tu.. aish penah rasa..

@Marya Hana huhu komen yg padat..i like..yes karma!

@Anonymous huhu yela..aish suka perumpamaan tu..;p tengs

@Tea Dno hehe btul..sama gak la klu kt buat baik, org akan buat baik kat kita..

@Cik Aish

Dah copy. Terima kasih. :)

Gambar yg saya copy ada di sini.
Credit to you. Thanks againi. :)

Bukan lain kali jgn buat lagi. kena kata/taip jangan sesekali buat perkara ini. bukan mak jee yang marah, ramai lg yg akan marah. :)

sekali sekala merampas itu perlu ? apakah...tapi i tak pernah rampas hak sesapa la..tak nak buat orang len terluka..tapi yang orang lain tu ok je merampas..pastu happy. haha

woo .. jangan woo .. jangan .. bahaya

hehee.. suka kartoon tu. penuh mcm milo !

huhu..setuju!

CIk Ila pn pernah merampas,kata org cinta tu buta..
pastu lama2,sndri pulak kene..org lain pulak rampas..xleh nk kata ape aaa..sbb kite pnah buat,deserve utk dpt benda yg same..huhu

Back To Top