BANYAKNYA ANON KOMEN HARI NI!

Tags

Esok dah mula berpuasa. elok lah tu. berat pun tiba tiba dah naik 53 kg! wahai incik lemak. nyah kau dari tubuh ku. T___T ok entry takde kena mengena dengan lemak. aku nak blog pasal anon.


Photobucket

Photobucket

you are most welcome cik anon :)

aiyak..banyak gila anon komen entry aku harini. eh silap. banyak betul entry aku yang anon ni komen. wahai incik anon. nape malu malu nak tunjukkan identiti kamu? kita tak marah la.. kan bulan puasa ni, buat apa nak marah marah kan kan. tapi takpe lah. tak semua anon tu keji. anon yang ni spesis baik. komen pun membina. thanks anon. 

terima lah pantun ni wahai incik anon.

dua tiga kucing berlari
mana nak sama kucing belang
dua tiga duyun anon mari
mana nak sama anon yang ni sorang.

bye.

P/s - siapa blogger made in Seremban? aku, IPAI, dengan Mira Edora nak plan buka puasa sama sama ni..jum jum :) jom anon? eh? hehe

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :