AWAK SAYANG KITA 72 PERCENT! SUKANYA KITEW

Tags

Salam boys and girls. Selamat hari isnin. jangan malas malas ok. 

eh awak sayang kita 72%!!! banyak tu!

korang pernah tak buat kerja ni dulu masa time sekolah? ala masa tecik tecik dulu. kehkeh. aku pun tak paham macam mana aku boleh terjebak main menda alah ni dulu. biasa la. budak sekolah. mereng mereng lagi. masa tu mula ah pakat dengan kawan kawan, letak budak budak lelaki yang kita admire. pastu tengok berapa banyak dia sayang kita. haha. 

sekarang? aku tak tahu mainan ni dorang ada main lagi ke tak. yela. budak sekolah zaman sekarang dah advance. mana ada main benda ni lagi. kot. aku pun tak pasti. yang aku tau, kalau lelaki yang kitorang admire, dapat markah tinggi, mula ah berangan lebey. haha.

pastu ada pulak yang buat dajal. letak nama lelaki yang gemuk gemuk, hitam hitam rambut keriting, pastu kalau dapat markah tinggi, maknanya dia admire kita. siap lah lepas tu kena bahan seminggu. haha. best oohh..kenangan terindah masa sekolah. kau hado?

kan best kalau sekarang ni kita boleh tahu sejauh mana orang yang kita admire tu sayang kat kite?

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :