KENAPA AWAK SUKA BULI SAYA?

selalunya kalau boyfriend mesti tak sampai hati nak buli girlfriend dia. tapi Pipi Epal memang suka buli aku. seyes sangat membencikan. 

mangsa buli. muka happy gila kena buli. haha
 
Aish : PP Epal, kenapa awak suka buli saya?
PP Epal : mana ada.. (ayat penafian yang boleh dijangka)
Aish : ada. nak saya bukak buku buli? (ada ke buku tu?)
PP Epal : buli kan tanda sayang..
Aish : manede istilah tu! (konon konon sweet la tu ea nak bagi istilah camtu!)

Sebenarnya PP Epal memang suka buli aku. dalam sedar, tak sedar dan juga separuh sedar. time tidur je dia tak buli. sebab kitorang belum kahwin lagi. kehkeh..siut.

ingat lagi haritu PP Epal ajak aku pergi stadium tengok TATU. aku pulak baru habis mengajar tuisyen pukul 8 malam tu. so dia msg tanya awak tak pergi ke? (eley ayat tersirat sebenarnya nak ajak aku lattew) pastu kesian kat dia pergi sorang sorang. *sebenarnya risau sebab lelaki kalau sorang sorang, nanti dia jeling pompuan lain. hehe. aku pun pergi la ikut dia tapi janji pukul 8.30. so bila jumpa, dia kata..

PP Epal : awak, kalau ikut logik, awak mesti tak sempat mandi kan tadi?
Aish : eh tolong sikit. hargai la sikit. saya penat mandi untuk awak tau! (buat buat marah)

kalau time salam tangan dia masa jumpa, dia tuduh tangan aku busuk. aku pun cium tangan aku nak tau sahih ke busuk? dia kata aku lurus. 

time makan dengan dia, dia longgokkan semua pinggan dan mangkuk mangkuk yang licin tu depan aku. "ish banyak nya awak makan.." (padahal tu pinggan dia) saja nak buat orang lain pandang aku sebagai gadis yang buruk lantak.

boleyy?

mamat ni bila datang mood nak membuli, memang kebencian dibuatnya. tapi bila dia rasa nak jadi sweet, boleh cair kejap.
Previous
Next Post »