PERLI PALING TERBAEK DARI LADANG

Tags

Salam to all cute buddies!

lama dah tak story story pasal my mom yang comel tu. yaa aku ada post entry pasal my mom yang telah meragut kesucian ku. sobs. but my mom so comel tau. dia jarang marah marah. but once dia marah, habis la doniya. 

haritu aku tak ingat hari apa. masa tu aku mendatingkan diri dekat Pesta Floria baru baru ni, aku balik lewat around 12 am macam tu. yela bunga api je start pukul 10 malam. so tu pasal terpaksa balik lewat sikit. tiba tiba my mom call aku. 

Mom : Helo, aish, ada pensel tak kat situ?
Aish : Helo, tak ada la mommy. nape?
Mom : Mommy nak aish salin address ni. 
Aish : Address? mommy nak suruh aish pergi mana lagi ni? aish nak balik dah ni.
Mom : Salin ni. 973 lorong semarak 17... bla bla bla. (eh macam alamat rumah aku je?)
Aish : moooommmyyyyy!
Mom : Ha cepat balik. ingat kan lupa address rumah sendiri tadi. 
Aish : yeeeeee nak balik dah ni. 

so best jugak cara ni. mommy jarang marah marah and membebel suruh balik cepat ke apa. sebab dia percaya anak dia gud girl. Ke? hehe. tapi once kalau melampau sangat lewat malam tak balik balik lagi, memang mommy perli terbaik dari ladang. 

yeewww..



Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :